op 21-10-2022 08:02 AM - laatst bewerkt op 24-10-2022 11:27 AM door MartijnK
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 21-10-2022 08:52 AM
Goedemorgen. Het probleem kan zijn met de oplader of met het horloge. Om te controleren of het een probleem is met de oplader, vraag je rond of er een andere oplader in de buurt is met vrienden of familie. Als het probleem zich blijft voordoen, kunt u het beste contact opnemen met Samsung Support en een afspraak maken voor reparatie. Zij kunnen helpen bij het analyseren van het probleem.
21-10-2022 08:53 AM - bewerkt 21-10-2022 04:30 PM
Oei dat klinkt niet zo goed. Laat het horloge even een dag met rust en probeer hem dan nog eens wat langer te laten laden. Als hij het dan alsnog niet meer doet ben ik bang dat hij overleden is. als een batterij helemaal leeg is kan hij namelijk kapot gaan (zit normaal wel een beveiligingsmarge op) (een kapotte lader is ook een optie mar ben bang van niet) Dan kan je hem aanmelden ter reparatie en hopen dat er nog wat te redden valt😣
Is het horloge precies een jaar oud of toevallig nog iets korter? Dan kan het misschien nog een garantie dingetje zijn.
op 21-10-2022 08:52 AM
Goedemorgen. Het probleem kan zijn met de oplader of met het horloge. Om te controleren of het een probleem is met de oplader, vraag je rond of er een andere oplader in de buurt is met vrienden of familie. Als het probleem zich blijft voordoen, kunt u het beste contact opnemen met Samsung Support en een afspraak maken voor reparatie. Zij kunnen helpen bij het analyseren van het probleem.
21-10-2022 08:53 AM - bewerkt 21-10-2022 04:30 PM
Oei dat klinkt niet zo goed. Laat het horloge even een dag met rust en probeer hem dan nog eens wat langer te laten laden. Als hij het dan alsnog niet meer doet ben ik bang dat hij overleden is. als een batterij helemaal leeg is kan hij namelijk kapot gaan (zit normaal wel een beveiligingsmarge op) (een kapotte lader is ook een optie mar ben bang van niet) Dan kan je hem aanmelden ter reparatie en hopen dat er nog wat te redden valt😣
Is het horloge precies een jaar oud of toevallig nog iets korter? Dan kan het misschien nog een garantie dingetje zijn.
op 23-10-2022 01:31 PM
op 23-10-2022 01:32 PM
op 25-10-2022 11:37 AM
Via onze website kan je de Watch aanmelden voor een serviceverzoek. Je kan hierbij kiezen uit het langs brengen van je Watch bij één van service punten of het aanmelden van je Watch voor de ophaalservice. Kijk hier voor meer informatie:
• Samsung Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr
• Samsung Ophaal Service: https://bit.ly/3eckAdW
Groeten,
Martijn
op 25-10-2022 09:33 PM
op 26-10-2022 08:09 AM
Ach een soort geluk bij een ongeluk dus. Je krijgt nu net voor het verlopen van de garantie dus een praktisch volledig nieuw horloge.
op 09-06-2024 10:01 AM
Mijn horloge heb ik vanaf 2019 en een paar jaar gebruikt maar heb hem nu ongeveer een half jaar niet gebruikt en wilde hem weer opladen en deed hij het niet, nu zou ik hem dus weg moeten brengen en laten repareren voor waarschijnlijk hoge kosten, voor een horloge van nieuwprijs €400,= lijkt het mij dat niet meer waard.
op 10-06-2024 04:14 PM
wat je eigenlijk met alle oplaadbare apparaten moet onthouden is dat er niets slechter is dan de accu volledig leeg te laten lopen.
Ook wanneer een apparaat uit staat en niet gebruikt wordt zal de accu langzaam leeg lopen.
Hierom moet je dus altijd een apparaat nagenoeg volgeladen weg leggen.
De kans, als ik dit zo lees, is vrij reëel dat je accu te leeg is gelopen waardoor hij het nu niet meer doet.
soms kan het helpen door hem een lange tijd toch op de lader te laten liggen.