Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

galaxy smartwatch, Hartslag, strava, nauwkeurigheid GPS

(Onderwerp aangemaakt op: 28-12-2018 09:15 PM)
5027 Weergaven
Glendela
First Poster
Opties

Beste,

Ik heb lang getwijfeld welk horloge ik zou kopen. Ik heb uiteindelijk beslist om een samsung galaxy watch 46mm te kopen.

Ik ben hartpatient waardoor de hartslagmeter aan de pols heel belangrijk is voor mij. ( Ik heb een defibrilator die afgaat als ik een te hoge hartslag heb!).

Ik heb hem nu 2 dagen en het valt me op dat hij soms wat afwijkt. Is dit normaal? Wijkt hij nog af bij anderen? Voor mij is dit belangrijk.

Ik heb onder andere ook gekozen voor de samsung omdat hij spotify kan afspelen. Hoe kan ik dat doen zonder dat mijn gsm in de buurt is?

Ik ben er 2x met gaan lopen samen met mijn gsm (samsung). Er is altijd een klein verschil van na het gelopen resultaat (varieert tussen 30a200m). Hoe nauwkeurig is de samsung galaxy watch? Bij het zwemmen was het verschil ook 4 lengtes op van het totale 50 lengtes.

Nog 1 vraag; Ik loop met het uurwerk, met de run-app. ik heb via S-healt ingesteld dat hij moet syncroniseren met strava. Momenteel is dat nog niet automatisch gelukt. Iemand een oplossing? Als ik dat zelf synchroniseer, wordt er geen uitleg of prestatie weergegeven.

Bedankt voor jullie reactie!!

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Even kijken .. Je hebt aardig wat vragen, dus laten we ze één voor één doen:

1. De hartslagmeting zal ik absoluut niet medisch gebruiken (ook al heb je een defibrilator), dit omdat het nooit zo correct is al medische apparatuur.
  2. Spotify zonder mobiel heeft in eerste instantie WiFi nodig en werkt alleen als je Bluetooth uitschakelt, test dit even met beide instellingen correct.