Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Gear S3 geen trappen gemeten

(Onderwerp aangemaakt op: 18-05-2023 09:56 AM)
166 Weergaven
Plantje
Helping Hand
Opties
Sinds enige tijd meeg mijn Galaxy Gear S3 geen gelopen trappen meer. Dat is jammer, want ik werk nu op een kantoor waar ik op de 11e verdieping zit. Ook de barometer geeft geen waarden.
Is dit een hardware issue?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Plantje
Helping Hand
Opties

Hi Martijn,

Deze reactie was een beetje aan mijn aandacht ontsnapt :smiling-face: De watch is zeker up to date! Andere registraties lijken wel ok. Ik heb voor de zekerheid het ding naar fabrieksinstellingen hersteld, maar het mocht niet baten.

Ondertussen wel toch het besluit genomen om een Watch 5 Pro te kopen. Erg blij mee! Moet alleen alle features nog even ontdekken. En het kalibreren van de bloeddruk meter dacht ik even snel te doen toen ik bij de bloedbank zat... moet je gewoon 3 keer met een andere bloeddrukmeter verifiëren :winking-face:

En nu maar hopen dat er niet over een paar weken een Watch 6 met veel betere GPS uitkomt. Dat vind ik namelijk nog steeds wel een klein pijnpuntje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

@Plantje 

Is jouw Watch verder up-2-date? Hoe zijn de andere registraties? En heb je de Watch ook ale eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
Plantje
Helping Hand
Opties

Hi Martijn,

Deze reactie was een beetje aan mijn aandacht ontsnapt :smiling-face: De watch is zeker up to date! Andere registraties lijken wel ok. Ik heb voor de zekerheid het ding naar fabrieksinstellingen hersteld, maar het mocht niet baten.

Ondertussen wel toch het besluit genomen om een Watch 5 Pro te kopen. Erg blij mee! Moet alleen alle features nog even ontdekken. En het kalibreren van de bloeddruk meter dacht ik even snel te doen toen ik bij de bloedbank zat... moet je gewoon 3 keer met een andere bloeddrukmeter verifiëren :winking-face:

En nu maar hopen dat er niet over een paar weken een Watch 6 met veel betere GPS uitkomt. Dat vind ik namelijk nog steeds wel een klein pijnpuntje.