Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Fit 3 reparatie

(Onderwerp aangemaakt op: 28-07-2024 02:22 PM)
208 Weergaven
SandorA55-5G
Pathfinder
Opties
Hoi allen,
Ik heb een vraagje.
Vrijdag heb ik m'n Galaxy Fit 3 aangemeld voor reparatie. Zaterdagochtend vroeg is ie opgehaald, maar hij is nooit aangekomen bij Dynafix.
4278416044

Reparatie is omdat, batterij extreem snel leeg gaat, gaat max 3 dagen mee. En AOD werkt niet bij mij, valt elke keer uit, terwijl polsdetectie gewoon aan staat.

Wat moet ik nu doen, meneer of mevrouw?
0 Likes
4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Geduldig afwachten is de beste stap. Het is nu weekend.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
SandorA55-5G
Pathfinder
Opties
Ja dat snap ik, het is ook heerlijk weer buiten. Maar als ze hem komen ophalen, dan leveren ze hem toch ook af, neem ik aan?
Reparatie is toch gemiddeld 3 werkdagen, dus dan zou ik toch woensdag meer moeten weten?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @SandorA55-5G,

Bedabkt voor jouw bericht. Ik lees dat de reparatie in goede orde is afgerond. Heb je het ondertussen terug ontvangen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
SandorA55-5G
Pathfinder
Opties
Ja, maar ben ik er blij mee? Nee, alles behalve. Aangezien die pipo's daar naar groep 3 terug moeten om te leren lezen. Ik had erbij gezet, Always On Display (AOD) valt elke keer uit. Zelfs met polsdetectie aan. En dat de batterij s'nachts 25% accu vraagt en overdag nog geen 1%. Gaan die apen daar alleen maar die batterij nakijken, waar dan niks uit komt. Maar naar dat AOD is niet gekeken. Krijg ik een waarschuwing erbij, volgende keer kost het wel geld. Ik denk: Lees dan de hoofdreden waarom ik hem wegstuurde
0 Likes