op 05-08-2022 10:48 AM
Met veel plezier draag ik sinds een aantal maanden een Samsung Galaxy Fit 2. Helaas scheurde het bandje plots. Erg jammer dat het bandje het al zo snel begeeft. Waar kan ik een nieuw origineel bandje krijgen?
(bij de grote winkels is het niet (meer) te koop en elders van inferieure kwaliteit)
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 08-08-2022 03:39 PM
HI @AW565327, goedemiddag.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Voor de Galaxy Fit 2 hebben wij geen bandjes meer verkrijgbaar. Zoals @DrikG ook aan geeft kan je hiervoor wellicht slagen bij een andere aanbieder.
Hopelijk kom je snel een mooi en goed bandje tegen!
Groeten,
Martijn
op 06-08-2022 08:57 PM
op 08-08-2022 03:39 PM
HI @AW565327, goedemiddag.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Voor de Galaxy Fit 2 hebben wij geen bandjes meer verkrijgbaar. Zoals @DrikG ook aan geeft kan je hiervoor wellicht slagen bij een andere aanbieder.
Hopelijk kom je snel een mooi en goed bandje tegen!
Groeten,
Martijn
op 30-10-2022 04:09 PM
Mijn Galaxy Fit 2 is nog maar ruim 1 jaar oud. Nu is het bandje al kapot. Het is toch te verwachten dat ik een nieuwe bandje of een vergoeding ervoor ontvang. Het is wel heel gemakkelijk om te zeggen dat er geen bandjes meer beschikbaar zijn. Bij Bol.com zijn er wel andere bandjes te koop https://www.bol.com/nl/nl/p/milanees-smartwatch-bandje-geschikt-voor-samsung-galaxy-fit-2-milanese-b...
maar die kosten € 19.95 excl transportkosten. Dan zou ik bijna een nieuwe activity tracker kunnen kopen.
Waar kan ik een officiele klacht indienen?
op 01-11-2022 09:19 AM
Hi @Members_AOjVO0b, goedemorgen.
Goed dat je ons een berichtje stuurt. Een kapot bandje wordt gezien als fysieke schade en valt niet binnen de garantievoorwaarden. Wij hebben dit bandje niet zelf meer te koop, wel kan je het bandje aankopen via verschillende andere partijen 😉
Groeten,
Martijn