Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Fit 2 bandje kapot

(Onderwerp aangemaakt op: 05-08-2022 10:48 AM)
536 Weergaven
AW565327
First Poster
Opties

Met veel plezier draag ik sinds een aantal maanden een Samsung Galaxy Fit 2. Helaas scheurde het bandje plots. Erg jammer dat het bandje het al zo snel begeeft. Waar kan ik een nieuw origineel bandje krijgen?

(bij de grote winkels is het niet (meer) te koop en elders van inferieure kwaliteit)

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @AW565327, goedemiddag. 

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Voor de Galaxy Fit 2 hebben wij geen bandjes meer verkrijgbaar. Zoals @DrikG ook aan geeft kan je hiervoor wellicht slagen bij een andere aanbieder.

Hopelijk kom je snel een mooi en goed bandje tegen!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Hoi @AW565327

Losse originele bandjes zijn nergens te koop. Velen gingen jou al voor 😔, kijk maar eens hier https://eu.community.samsung.com/t5/wearables/samsung-gear-fit-2-polsbandje/td-p/446419

Hopen dat een moderator/community manager reageert en anders een vervangende proberen via een smartwatch bandjes leverancier.
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @AW565327, goedemiddag. 

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Voor de Galaxy Fit 2 hebben wij geen bandjes meer verkrijgbaar. Zoals @DrikG ook aan geeft kan je hiervoor wellicht slagen bij een andere aanbieder.

Hopelijk kom je snel een mooi en goed bandje tegen!

Groeten,

Martijn

0 Likes
Members_AOjVO0b
First Poster
Opties

Mijn Galaxy Fit 2 is nog maar ruim 1 jaar oud. Nu is het bandje al kapot. Het is toch te verwachten dat ik een nieuwe bandje of een vergoeding ervoor  ontvang. Het is wel heel gemakkelijk om te zeggen dat er geen bandjes meer beschikbaar zijn. Bij Bol.com zijn er wel andere bandjes te koop https://www.bol.com/nl/nl/p/milanees-smartwatch-bandje-geschikt-voor-samsung-galaxy-fit-2-milanese-b...

maar die kosten € 19.95 excl transportkosten. Dan zou ik bijna een nieuwe activity tracker kunnen kopen.

Waar kan ik een officiele klacht indienen?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_AOjVO0b, goedemorgen.

Goed dat je ons een berichtje stuurt. Een kapot bandje wordt gezien als fysieke schade en valt niet binnen de garantievoorwaarden. Wij hebben dit bandje niet zelf meer te koop, wel kan je het bandje aankopen via verschillende andere partijen 😉 

Groeten,

Martijn

0 Likes