op 10-04-2019 02:15 PM
Goedemiddag
Ik heb gisteren mijn nieuwe galaxy buds binnen gekregen, deze kreeg ik met mijn S10 maar het linker oortje doet het helemaal niet ik heb alles geprobeerd, hij zegt wel dat ie gewoon goed verbonden is.
Weet iemand een oplossing?
op 10-04-2019 03:42 PM
19-09-2019 09:43 AM - bewerkt 19-09-2019 09:44 AM
Normaliter ben ik helemaal niet van het reageren, maar ik had precies ditzelfde probleem. Bij mij kwam het echter pas aan het licht na een paar weken, maar het linker oortje van de earbuds deed het niet of nauwelijks meer. Ik heb alles geprobeerd, van volledig ontladen, tot resetten, instellingen wijzigen. Vervolgens heb ik gebeld naar samsung (0900-samsung) en kreeg ik een aardige mevrouw aan de lijn, die heeft mij de volgende site doorgegeven: www.samsung.com/nl/reparatie/mobile/ophaalservice. Op deze site moest ik het eea invullen en de volgende dag kwamen ze de earbuds ophalen. 2 dagen later kreeg ik bericht dat de earbuds gemaakt waren en dat ze de volgende dag geleverd zouden worden. Die dag is vandaag, en ik ben zo tevreden met de service dat ik wel even moest reageren aangezien ik zelf ook op deze site heb gezocht naar een antwoord en heel veel ontevreden mensen zag. Ik heb nieuwe oordopjes terug gekregen en ze werken als nieuw. Alles binnen 4 werkdagen geregeld. Bedankt Samsung!
op 19-09-2019 09:45 AM
op 25-09-2019 10:35 PM
Ik had precies het zelfde, alleen dan met mijn rechter oortje. Ik heb ze opgestuurd en kreeg een nieuw paar terug. Echt super! Alleen 2 maand later doen de oortjes precies hetzelfde. Het rechter oortje geeft nauwelijks geluid meer terwijl deze wel verbonden is en een volle accu heeft. Ik heb ze dus weer voor reparatie opgestuurd en kreeg we weer terug, dit keer met de melding dat er niks mis mee was. Ik doe ze in en ze werken indd. Echter na 30 minuten muziek luisteren stopt het oortje er weer mee. Echt balen dit.
op 26-09-2019 12:20 PM
@BdB2, dat is apart! Heb je voor mij een reparatienummer? (iRMA) Dan kijk ik even met je mee.
op 26-09-2019 03:40 PM
Ja tuurlijk,
Hier het reparatienummer: iRMADRSA16239108_281211
Het zou kunnen dat er ook een melding in staat van een verkeerd imei nummer, dit komt omdat ik mijn mei van mijn eerste galaxy buds mee heb moeten sturen. Ik had namelijk geen nieuw imei gekregen van mijn tweede paar
op 26-09-2019 04:20 PM
op 26-09-2019 11:02 PM
Dit heb ik indd nog niet geprobeerd. Ik moet ook toegeven dat ik geen idee heb hoe ik deze netwerkinstellingen moet resetten😅
op 27-09-2019 10:10 AM
@BdB2, dat doe je zo: Instellingen > Algemeen beheer > Resetten > Reset netwerkinstellingen. Laat je weten of het wat heeft uitgehaald?