Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Buds linker oortje doet het niet

(Onderwerp aangemaakt op: 10-04-2019 02:15 PM)
39567 Weergaven
Colinvz
First Poster
Opties

Goedemiddag

Ik heb gisteren mijn nieuwe galaxy buds binnen gekregen, deze kreeg ik met mijn S10 maar het linker oortje doet het helemaal niet ik heb alles geprobeerd, hij zegt wel dat ie gewoon goed verbonden is.

Weet iemand een oplossing?

26 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Haal je ze tegelijk uit het doosje? Zijn ze ook beide opgeladen? Probeer ze eens volledig op te laden, en dan het doosje te sluiten en weer te openen en dan alleen de linkse eruit te halen. Werkt die dan nog niet?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
TriangleFC
Student
Opties

Normaliter ben ik helemaal niet van het reageren, maar ik had precies ditzelfde probleem. Bij mij kwam het echter pas aan het licht na een paar weken, maar het linker oortje van de earbuds deed het niet of nauwelijks meer. Ik heb alles geprobeerd, van volledig ontladen, tot resetten, instellingen wijzigen. Vervolgens heb ik gebeld naar samsung (0900-samsung) en kreeg ik een aardige mevrouw aan de lijn, die heeft mij de volgende site doorgegeven: www.samsung.com/nl/reparatie/mobile/ophaalservice. Op deze site moest ik het eea invullen en de volgende dag kwamen ze de earbuds ophalen. 2 dagen later kreeg ik bericht dat de earbuds gemaakt waren en dat ze de volgende dag geleverd zouden worden. Die dag is vandaag, en ik ben zo tevreden met de service dat ik wel even moest reageren aangezien ik zelf ook op deze site heb gezocht naar een antwoord en heel veel ontevreden mensen zag. Ik heb nieuwe oordopjes terug gekregen en ze werken als nieuw. Alles binnen 4 werkdagen geregeld. Bedankt Samsung!

Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Toppie!

Je kan ze idd laten ophalen of zelf langsbrengen!

https://www.samsung.com/nl/reparatie/bezoek-servicelocatie/
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
BdB2
First Poster
Opties

Ik had precies het zelfde, alleen dan met mijn rechter oortje. Ik heb ze opgestuurd en kreeg een nieuw paar terug. Echt super! Alleen 2 maand later doen de oortjes precies hetzelfde. Het rechter oortje geeft nauwelijks geluid meer terwijl deze wel verbonden is en een volle accu heeft. Ik heb ze dus weer voor reparatie opgestuurd en kreeg we weer terug, dit keer met de melding dat er niks mis mee was. Ik doe ze in en ze werken indd. Echter na 30 minuten muziek luisteren stopt het oortje er weer mee. Echt balen dit.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@BdB2, dat is apart! Heb je voor mij een reparatienummer? (iRMA) Dan kijk ik even met je mee. 

rsz-846676
0 Likes
BdB2
First Poster
Opties

Ja tuurlijk,

Hier het reparatienummer: iRMADRSA16239108_281211

Het zou kunnen dat er ook een melding in staat van een verkeerd imei nummer, dit komt omdat ik mijn mei van mijn eerste galaxy buds mee heb moeten sturen. Ik had namelijk geen nieuw imei gekregen van mijn tweede paar

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik zie inderdaad dat er geen klacht is geconstateerd. Heb je de netwerkinstellingen al eens gereset op jouw toestel? 

rsz-846676
0 Likes
BdB2
First Poster
Opties

Dit heb ik indd nog niet geprobeerd. Ik moet ook toegeven dat ik geen idee heb hoe ik deze netwerkinstellingen moet resetten😅

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@BdB2, dat doe je zo: Instellingen > Algemeen beheer > Resetten > Reset netwerkinstellingen. Laat je weten of het wat heeft uitgehaald?

rsz-846676
0 Likes