op 11-04-2019 11:11 AM
Ik heb galaxy buds oordopjes. Hier ben ik erg tevreden over. Maar er is 1 software update die zeer veel gebruiksgemak zal opleveren. Waar ik kan terecht met mijn suggestie hierover ?
Nu staat omgevingsgeluid standaard uit en kun je deze handmatig aan zetten iedere keer dat je de oordopjes in doet.
Het zou een mooie extra optie zijn als je standaard kunt aanvinken "wanneer er geen geluid wordt afgespeeld standaard omgevingsgeluid aan"
Op die manier kan de gebruiker bij het naderen van een kruising of het willen voeren van we gesprek de media pauzeren en heeft diegene direct omgevingsgeluid tot zijn/haar beschikking.
op 11-04-2019 02:38 PM
op 12-04-2019 12:39 PM
op 12-04-2019 12:41 PM
op 25-04-2019 12:45 PM
op 25-04-2019 12:53 PM
goed om te horen, ik ben benieuwd!
15-02-2020 03:31 AM - bewerkt 15-02-2020 03:32 AM
Ik wou net een nieuw onderwerp starten, tot ik zag dat iemand met hetzelfde probleem zit.
Ter aanvulling zal ik mijn verhaal hier neerzetten.
De Buds werken prima bij mij, wel de bediening is soms wat moeilijk.
Het grootste probleem heb ik als ik de Buds uitzet om het buitengeluid te horen, bij een gesprek met iemand of dat je even wil horen wat er om je heen gebeurd, dan houd de Buds al zoveel geluid tegen, dat je nog niets hoort en de Buds uit je oor moet halen.
Het zou wenselijk zijn als de Buds op buitengeluid gezet worden, dat de microfoon gebruikt wordt voor de omgevings geluiden en dat versterkt weer doorgeeft in de oortjes.
Eigenlijk zou de Buds op dat moment moeten gaan werken als een hoortoestel.
Nou moet ik wel bekennen dat ik veel gehoor schade heb en daardoor natuurlijk ook minder hoor.
De Buds kan dan het hoortoestel vervangen, want je kan ze niet beide in je oor steken.
op 17-02-2020 02:38 PM
Hey @Holiday Bedankt voor je reactie! Ik adviseer je om dit in een foutrapport te versturen via de Members app!
op 18-02-2020 03:33 PM
Ik heb deze vragen doorgezet en krijg als antwoord dat ik dit via de live chat moet vragen.
Dus kan je het daar nog een keer uitleggen en krijg je als antwoord dat het niet mogelijk is.
Het verbaast mij dat je wel de hele dag mag chatten met je telefoon, maar als je een app een aantal uren vol in beeld wil houden, dan mag dit niet want dat is schadelijk voor je scherm.