Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Buds 3 review

(Onderwerp aangemaakt op: 22-07-2024 02:37 PM)
279 Weergaven
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Samsung heeft de Galaxy Buds 3 en 3 pro gelanceerd tijdens Galaxy Unpacked in Parijs.

image

Uiteraard heb ik een exemplaar gekregen om te testen💪

Mijn eerste indruk van de Buds 3 is dat het geluid opvallend goed is. Waar de vorige generatie te weinig bas had voor mij maken de Buds 3 dit meer dan goed. Er zit heerlijke bas in voor muziek😁 Vooral de Pro versie geeft mega goede bas.

image
image

En als je de instellingen wat aanpast voor meer bas dan is het een feest voor je oren.

image

Qua design is het een frisse nieuwe look. De pro versie heeft oorkussentjes die in je oren gaan en de normale versie heeft deze niet. Ik geef de voorkeur aan de Buds 3 in plaats van de Pro. Ze zitten heerlijk in je oren, je voelt ze amper en ze vallen er niet uit. Ik heb er mee gesport en ze blijven perfect zitten.

De accu gaat heerlijk lang mee en met de case kun je ze onderweg opladen.
image

Als je ermee gaat bellen is de kwaliteit echt super goed! Iedereen kan jou perfect verstaan en je hoort andere mensen ook goed.

De Noisecanceling is ook verbeterd ten opzichte van het vorige model. Je kan je omgevingsgeluid perfect dempen om zo optimaal te genieten van je muziek.

Dit zijn verreweg de beste Buds die ik tot nu toe heb gezien😁 Goed gedaan Samsung!

https://www.samsung.com/nl/audio-sound/galaxy-buds/galaxy-buds3-white-sm-r530nzwaeub/

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
44 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Jammer om te horen, dit gaat wel gewoon opgelost worden dus geen zorgen. Ik zag dat je ook een topic had aangemaakt, ik zal je daar beantwoorden.
Ezra1234
Explorer
Opties
Vind je de buds3 (niet de pro) beter dan de buds 2 pro?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ja een stuk beter zelfs.
Inesas
First Poster
Opties
Ik heb iets meer dan een week de buds 3 pro. Ben zeer tevreden over het geluid. Alleen gaan de rubber dopjes bij wisselen heel snel kapot...
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dan moet je ze retourneren en een nieuw setje nemen. Er was een probleem met een beperkt aantal setjes van de eerste batch.
ADNANo0
Journeyman
Opties
Hoe was de ervaring met bellen? Is de microfoon goed?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@ADNANo0 

Werkt perfect.

Dzagoevje
Student
Opties
Ik heb de Galaxy buds 3 pro ook en ben het met het meerendeel van deze post mee eens. het enige wat jammer is aan deze oortjes is dat ze door het lampje aan de zijkant niet meer aerodynamisch zijn. Wat de vorige wel waten. Je hebt veel sneller last van wind tijdens het fiets bijvoorbeeld. Bij de buds 2 pro had je alleen last van echt harde wind maar bij deze merk je het wel al een stuk sneller. Omdat het ook komt door de wind tegen de oortjes aan kan de noise cancelation er niks aan doen.
0 Likes
bunnybeunhaas
First Poster
Opties
👏
0 Likes
linsi87
Apprentice
Opties
Ja dat dacht ik met m'n JBL oortjes ook. (zie m'n post misschien kan iemand helpen) misschien dan het beste bij hetzelfde merk blijven idd. Fijn voor je dat ze zo fijn zijn
0 Likes