Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

eSIM watch 5 lte

(Onderwerp aangemaakt op: 02-05-2023 07:35 PM)
3331 Weergaven
Loes2804
Apprentice
Opties
Druk met installeren van mijn Watch 5, nu kom ik erachter dat Vodafone geen gekoppelde eSIMS heeft. Hiervoor zou ik dus een tweede nummer aan moeten schaffen? 
Ik heb juist de duurdere variant aangeschaft vanwege deze optie...
Wie weet de oplossing? Of met welke provider werkt het wel??
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Zoole
Helping Hand
Opties
Op het Vodafone forum zijn die vragen al heel veel gesteld. Kunnen niet zeggen wanneer ze multisim gaan ondersteunen en of ze dat überhaupt wel gaan doen. Kpn ondersteund alleen de Apple watch. Ook daar is niet bekend wanneer ze de Samsung watch erbij gaan ondersteunen. Voorlopig is het dus alleen Tmobile.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
Zoole
Helping Hand
Opties
Tmobile is de enigste provider die dit aanbiedt met een Samsung watch. Je moet dat dan wel combineren met een telefoonabonnement bij hun. Los aanschaffen kan dus niet.
0 Likes
Bjorn78
Apprentice
Opties
Er zijn weinig aanbieders die momenteel een tweede simkaart aanbieden. Momenteel zijn dit alleen de providers: KPN, T-Mobile, Vodafone & Tele2 (alleen zakelijk).
0 Likes
Loes2804
Apprentice
Opties
Mooi balen, maar eens verdiepen in om evt over te stappen. Hoop gewoon dat Vodafone snel aan gaat passen...
0 Likes
Oplossing
Zoole
Helping Hand
Opties
Op het Vodafone forum zijn die vragen al heel veel gesteld. Kunnen niet zeggen wanneer ze multisim gaan ondersteunen en of ze dat überhaupt wel gaan doen. Kpn ondersteund alleen de Apple watch. Ook daar is niet bekend wanneer ze de Samsung watch erbij gaan ondersteunen. Voorlopig is het dus alleen Tmobile.
sticmer
First Poster
Opties
praat jij ook over de esim of roep je maar wat?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @sticmer, goedemiddag.

Heb je een vraag of onze hulp ergens bij nodig? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Rdeheld
First Poster
Opties

Ik zit met hetzelfde probleem, nu een kpn maand abbo afgesloten blijkt dat je ook een samsung telefoon nodig hebt om de esim te activeren

0 Likes
Rdeheld
First Poster
Opties

Vodafone is geen optie, ondersteund geen galaxy watches

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik weet ook niet zeker of KPN de Samsung Galaxy Watches al ondersteunt, je kan hiervoor het beste even contact opnemen met je provider. Zelf ben ik vorig jaar overgestapt van KPN naar T-Mobile om gebruik te kunnen maken van MultiSim op de Watch5 en nu de Watch6.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes