Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Ean code samsung watch

(Onderwerp aangemaakt op: 04-12-2019 06:36 PM)
4614 Weergaven
JoJo1963
First Poster
Opties

Hallo,

Mijn man heeft vandaag een galaxy watch gekocht en zijn bezig met het invullen voor de promotie van de jbl oordopjes maar kunnen nergens de ean code op de doos vinden, kan iemand mij heloen aub?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
10 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Claudiavdzanden
Apprentice
Opties

Hoihoi, ik heb vandaag mijn Samsung Galaxy watch ontvangen. Waar kan ik mij registreren zodat ik de gratis JBL headset krijg?

Groetjes Claudia van der Zanden 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hey @Claudiavdzanden,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

Via de volgende link kun je de headset aanvragen: https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=2EBSELQTC95QA 

rsz-846676
0 Likes
Denise1976
First Poster
Opties

Ook ik vandaag de promo actie vandaag ingevuld voor mijn  nieuwe active 2, maar hij zegt steeds dat de EAN code die ik opgeef niet goed is. Het zijn echt de 13 cijfers die bij barcode staat op doosje beginnend met 880.....

Wat nu?

Gr.

Denise

0 Likes
Claudiavdzanden
Apprentice
Opties

Goed kijken naar hoofdletters of dat je een cijfer 0 en letter o niet hebt omgedraaid. Ik ben er ook bijna heel de avond mee bezig geweest. Uiteindelijk lukte het. Daarna moet je ook nog foto's maken van alles en als dat alles goed is gegaan krijg je een bevestiging. S6!

Groetjes Claudia van der Zanden 

0 Likes
Denise1976
First Poster
Opties

Maar de ean code bestaat alleen uit nummers....

Vet irritant....

0 Likes
Claudiavdzanden
Apprentice
Opties

Sorry, bedoelde het serienummer. Ja inderdaad kostte het mij al heel veel moeite waar ik alles in kon vullen. Samsung reageerde nauwelijks op mij  vragen. 

0 Likes
Denise1976
First Poster
Opties

Ze zeggen wat je in moet vullen maar staat alleen slecht aangegeven op doosje wat welke code is. En als ik hier lees dan krijg je overal zelfde of standaard antwoord op. Ze zien toch zelf ook wel dat het anders erop staat zou je denken...

0 Likes
Claudiavdzanden
Apprentice
Opties
Ja beetje beter support zou zeker op zijn plaats zijn geweest.
0 Likes