Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

De Galaxy Watch 5 Pro - What's in the box

(Onderwerp aangemaakt op: 26-08-2022 12:35 PM)
5959 Weergaven
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik kreeg net een pakketje binnen 😁 en hierbij wil ik mijn eerste indruk van de Galaxy Watch 5 pro delen met jullie.

image

Dit is een mooie doos maar de inhoud is natuurlijk belangrijker. Het leek mij leuk om te laten zien wat er allemaal in de doos zit.

image

image

Een prachtig horloge, een kabel met aan 1 einde een magnetisch laadpunt voor de Watch en aan de andere kant een USB C stekker en 2 kleine boekjes. 

Je moet dus zelf voor een laadblokje zorgen maar dat is geen probleem. We hebben ook allemaal een Samsung telefoon waar een laadblokje bij zit🙂

image

Mijn eerste indruk is toe nu toe zeer positief en ik kan niet wachten om ermee aan de slag te gaan😁

Ik zal binnenkort een review schrijven over dit mooie horloge maar ik ga nu eerst even genieten van dit moment👍
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
25 Antwoorden
SjorsK
Maestro
Opties

Ziet d'r leuk uit :winking-face: Ik moet zeggen dat ik het wel cheap vindt dat er op een adapter bezuinigd is terwijl de watch 469 euro kost. 

Alijaafar
Journeyman
Opties

Mooie foto's! Ik zat er al aan te denken om er 1 te nemen maar na het zien van de foto's en het lezen van je tekst heb ik er net ook 1 besteld😁

Thijs1e
Pioneer
Opties
Daarom toch tegenwoordig de inruildeals die Samsung bied. En extra gadgets mits je een aanschaf doen (buds etc)
Thijs1e
Pioneer
Opties
Prachtig horloge Patrick, zie je review graag tegemoet!
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Thanks! Komt goed😁 Eerst even tijdje mee spelen ect voordat ik met een review kan komen. Denk over een week of 2 dat ik wel een goede review kan maken.
Thijs1e
Pioneer
Opties
Totaal geen haast! Goed uittesten zodat je een open mening kan vormen over het apparaat. Ben benieuwd wat je merk in de verschillen tussen de vorige watches. Veel plezier!
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Heb je mijn S22 Ultra review ook gezien? 👀
Thijs1e
Pioneer
Opties
Ik ben redelijk nieuw op de community. Zal eens eens een kijkje nemen. Ben overdonderd over de camera kwaliteiten van de Samsung s22 ultra!
mollie319
Big Cheese
Opties
Gaaf horloge, ben benieuwd naar je review en wat jij er van vindt. Alhoewel ik denk dat dit juweeltje om je pols een pareltje van een review krijgt 🙃

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro