Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Continu hartslagmeting

(Onderwerp aangemaakt op: 01-06-2022 01:04 PM)
1952 Weergaven
EVissers
Student
Opties

Sinds 2021 heb ik een Watch4 Classic. De continue hartslagmeting ging altijd goed maar sinds de laatste update niet meer. Hij meet nu alleen nog maar tijdens mijn slaap of overdag wanneer ik stil zit. Krijg dus alleen maar lage hartslagen te zien. Als ik de hartslagmeter op handmatig zet, dan doet deze het wel. Heb het horloge meermaals opnieuw opgestart en gereset, op beide polsen gedragen, hoger op de arm en schoongemaakt. Enig idee wat nu nog te doen?

0 Likes
14 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Als een fabrieksherstel niet werkt denk ik toch aan een ander probleem, misschien kun je ermee langs een servicepunt of kun je het horloge aanmelden voor reparatie > https://bit.ly/2jwV3SJ
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
EVissers
Student
Opties

- de instelling staat idd in de wear op continu meten;

- in de app lijkt alles oké.  Voorheen stond er op mijn horloge bij de hartslagmeting "nu", terwijl er nu steeds een tijd staat wanneer er voor het laatst gemeten is. Hij start dan vaak weer met meten als ik het scherm even open laat staan op mijn horloge. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @EVissers, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Heb je na het resetten ook een back-up teruggezet? Werkt de hartslag wel goed als je deze instelt op om de 10 minuten?

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
EVissers
Student
Opties

Hoi Martijn,

Ik heb na het resetten idd een back-up terug gezet.

De hartslag werkt wel bij de 10 minuten stand. Ook als er een activiteit gestart is, werkt de hartslagmeter gewoon. Dus dan zou je zeggen dat er niks kapot is in het horloge toch?

Groeten Esther

Tags (1)
0 Likes
EVissers
Student
Opties

@MartijnK 

Ik heb nu het horloge gereset en geen back-up terug gezet. Helaas blijft het continue meten van de hartslag hetzelfde werken als voor de reset. Alleen bij het starten van een activiteit en om de 10 minuten.

Groeten Esther

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @EVissers, goedemorgen.

Is jouw Watch verder up-2-date? Als je op de Watch gaat naar de Samsung Health-app en kiest voor Instellingen, welke opties zie je dan staan bij Hartslag?

Hartslag registratie Watch4.png

Groeten,

Martijn

0 Likes
EVissers
Student
Opties

Hoi @MartijnK,

Dan zie ik idd de 3 verschillende opties staan die jij laat zien. Dus het horloge is up to date.

Groeten Esther

0 Likes
EVissers
Student
Opties

Hoi @MartijnK

Dan zie ik idd de 3 verschillende opties staan die jij laat zien. Dus het horloge is up to date.

Groeten Esther

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je ook in de Wearable-app gekeken of er een update klaar staat voor je Watch? Dat deze opties zichtbaar zijn wil namelijk niet zeggen dat deze ook up-2-date is 😉 Als je op je telefoon de Samsung Health-app opent en naar Hartslag gaat, zie je hier dan ook een overzicht staan van de metingen? Wanneer je op één de tijdsblokken tikt zie je het overzicht per uur.

screenshot_20220616-114612_samsung_health.jpg screenshot_20220616-114650_samsung_health.jpg

Groeten,

Martijn

0 Likes