Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Saturatiemeter

(Onderwerp aangemaakt op: 01-06-2022 10:21 AM)
423 Weergaven
watchh
Pioneer
Opties
Goedemorgen,  is er misschien een optie om de saturatie waardes specifieker weer te geven.

Nu krijg je een start en eindtijd te zien,maar liever zie ik een iets specifiekere tijd.

Met vriendelijke groet, 
André 
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Andre,

Als je je slaapopname bekijkt, krijg je een grafiek te zien. Open hiervoor Samsung Health >> Slaap >> Bloedzuurstof tijdens de slaap. Dit was mijn grafiek van afgelopen nacht:

SmartSelect_20220602-082116_Samsung Health.jpg

Dit vind ik iets duidelijker dan het overzicht onder de SpO2 meting, wat inderdaad alleen min-max is en meer niet.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hi Andre,

De grafiek zou wel van een paar dagen geleden op te vragen moeten zijn. Als je op deze staafdiagrammetjes van links naar rechts veegt, kun je een andere dag selecteren, waarna je de gedetailleerde gegevens van de geselecteerde dag kan bekijken, waaronder de SpO2-grafiek. 

Screenshot_20220602-165517_Samsung Health.png

Als je die staafdiagrammetjes van de slaaptijd per dag niet ziet, dan moet je eerst nog van boven naar beneden vegen.

Mocht het niet lukken, kun je misschien een schermafbeelding plaatsen van wat je wel te zien krijgt? Want om eerlijk te zijn heb ik dan weer geen staafdiagrammen met de zuurstofgegevens 😅

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Er word mij niet duidelijk om welk apparaat het gaat dus wellicht kun je dat vermelden.

Als je een functie mist kun je via de Samsung Members app > Ondersteuning > Je feedback versturen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
watchh
Pioneer
Opties
Om de galaxy watch 4 46 mm classis.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Waar gaat het precies om welke functie? Is dit Vo2 max?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
watchh
Pioneer
Opties
Hoi Patrick, het gaat om de Saturatiemeting die je kan doen terwijl je slaapt. Deze is dan op je telefoon uit te lezen. Jammer dat je dan alleen ziet wat de minimale en maximale waarde is geweest die nacht. Het zou beter zijn dat je in een grafiek goed kan zien hoe laat welke waarde is bereikt. Nu kun je op de dag zelf in een onleesbare grafiek kijken. Wanneer je een dag later kijkt zie je alleen nog maar een staaf met maximaal en minimaal. Het zou dus fijn zijn als je een verbeterde en leesbare grafiek kunt bekijken.
Dit is overigens niet de VO2 die jij bedoelt. Deze kun je zien na een bepaalde duur van een training zoals wandelen of hardlopen.

Met vriendelijke groet,

Andre
0 Likes
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Andre,

Als je je slaapopname bekijkt, krijg je een grafiek te zien. Open hiervoor Samsung Health >> Slaap >> Bloedzuurstof tijdens de slaap. Dit was mijn grafiek van afgelopen nacht:

SmartSelect_20220602-082116_Samsung Health.jpg

Dit vind ik iets duidelijker dan het overzicht onder de SpO2 meting, wat inderdaad alleen min-max is en meer niet.

kevin-sig
0 Likes
watchh
Pioneer
Opties
Dank je Kevin,
Deze ken ik wel, maar is vrij onduidelijk. Wat jammer is , is dat je niet terug kan kijken naar 3 dagen geleden bijvoorbeeld. Dan is de grafiek niet meer op te vragen in deze vorm. Alleen maar in staaf diagram met laagste en hoogste die nacht zonder tijdsindicatie.
0 Likes
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hi Andre,

De grafiek zou wel van een paar dagen geleden op te vragen moeten zijn. Als je op deze staafdiagrammetjes van links naar rechts veegt, kun je een andere dag selecteren, waarna je de gedetailleerde gegevens van de geselecteerde dag kan bekijken, waaronder de SpO2-grafiek. 

Screenshot_20220602-165517_Samsung Health.png

Als je die staafdiagrammetjes van de slaaptijd per dag niet ziet, dan moet je eerst nog van boven naar beneden vegen.

Mocht het niet lukken, kun je misschien een schermafbeelding plaatsen van wat je wel te zien krijgt? Want om eerlijk te zijn heb ik dan weer geen staafdiagrammen met de zuurstofgegevens 😅

kevin-sig
0 Likes
watchh
Pioneer
Opties
Hoi Kevin, ik zie dus wat jij ook zie in de bijlage. Maar hierop zie je dus niet een uitgebreid overzicht, althans ik niet.
0 Likes