Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Case van Samsung galaxy buds pro zijn kwijt

(Onderwerp aangemaakt op: 11-09-2022 12:33 PM)
1026 Weergaven
aek-ben
First Poster
Opties
Hallo allemaal

Ik ben de case van mijn Samsung galaxy buds pro kwijtgeraakt. De oortjes heb ik zelf wel nog. Is er een optie om de locatie van mijn case terug te vinden, net zoals bij de oortjes? Zo niet, is er dan een optie om enkel de case te bestellen?

Alvast bedankt!
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @aek-ben, goedemiddag.

Goed dat je ons een berichtje stuurt, ik help je graag verder. Wanneer je 2 van de 3 onderdelen van de Buds(+) nog hebt, kun je deze aanmelden voor onze ophaalservice. Het missende onderdeel wordt dan vervangen en je set is dan weer compleet. Omdat dit buiten de fabrieksgarantie valt, zullen hier wel kosten bij komen kijken. Een Galaxy Bud kost ongeveer €79 afhankelijk van de uitvoering en een oplaadcase ongeveer €55.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
karimzz
First Poster
Opties
Hoi allen,
Ik ben mijn case van mijn galaxy buds 2 kwijt,heb de oortjes zelf nog. Kan ik een case apart kopen of is dit niet mogelijk?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goed dat je ons een berichtje stuurt, ik help je graag verder. Wanneer je 2 van de 3 onderdelen van de Buds nog hebt, kun je deze aanmelden voor onze ophaalservice. Het missende onderdeel wordt dan vervangen en je set is dan weer compleet. Omdat dit buiten de fabrieksgarantie valt, zullen hier wel kosten bij komen kijken. Een Galaxy Bud kost ongeveer €79 afhankelijk van de uitvoering en een oplaadcase ongeveer €55. 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @aek-ben, goedemiddag.

Goed dat je ons een berichtje stuurt, ik help je graag verder. Wanneer je 2 van de 3 onderdelen van de Buds(+) nog hebt, kun je deze aanmelden voor onze ophaalservice. Het missende onderdeel wordt dan vervangen en je set is dan weer compleet. Omdat dit buiten de fabrieksgarantie valt, zullen hier wel kosten bij komen kijken. Een Galaxy Bud kost ongeveer €79 afhankelijk van de uitvoering en een oplaadcase ongeveer €55.

Groeten,

Martijn

0 Likes
goewie
First Poster
Opties
Via welke site kan ik dot kopen? Ik ben namelijk ook opzoek naar een case voor buds pro2, maar vind enkel voor de gewone buds
0 Likes