op 11-09-2022 12:33 PM
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 13-09-2022 01:23 PM
Hi @aek-ben, goedemiddag.
Goed dat je ons een berichtje stuurt, ik help je graag verder. Wanneer je 2 van de 3 onderdelen van de Buds(+) nog hebt, kun je deze aanmelden voor onze ophaalservice. Het missende onderdeel wordt dan vervangen en je set is dan weer compleet. Omdat dit buiten de fabrieksgarantie valt, zullen hier wel kosten bij komen kijken. Een Galaxy Bud kost ongeveer €79 afhankelijk van de uitvoering en een oplaadcase ongeveer €55.
Groeten,
Martijn
op 06-09-2022 07:50 PM
op 08-09-2022 10:03 AM
Goed dat je ons een berichtje stuurt, ik help je graag verder. Wanneer je 2 van de 3 onderdelen van de Buds nog hebt, kun je deze aanmelden voor onze ophaalservice. Het missende onderdeel wordt dan vervangen en je set is dan weer compleet. Omdat dit buiten de fabrieksgarantie valt, zullen hier wel kosten bij komen kijken. Een Galaxy Bud kost ongeveer €79 afhankelijk van de uitvoering en een oplaadcase ongeveer €55.
Groeten,
Martijn
op 13-09-2022 01:23 PM
Hi @aek-ben, goedemiddag.
Goed dat je ons een berichtje stuurt, ik help je graag verder. Wanneer je 2 van de 3 onderdelen van de Buds(+) nog hebt, kun je deze aanmelden voor onze ophaalservice. Het missende onderdeel wordt dan vervangen en je set is dan weer compleet. Omdat dit buiten de fabrieksgarantie valt, zullen hier wel kosten bij komen kijken. Een Galaxy Bud kost ongeveer €79 afhankelijk van de uitvoering en een oplaadcase ongeveer €55.
Groeten,
Martijn
op 30-06-2024 01:44 PM