Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Alleen fiets of wandelroutes via GPX, geen hardlooproutes?

(Onderwerp aangemaakt op: 02-09-2022 11:30 AM)
519 Weergaven
Dirckje
Explorer
Opties

Waarom geeft gpx enkel fiets en wandelroutes aan op mijn watch en geen running routes 

Op mijn samsung watch3 ging dat wel
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Open de Samsung Health-app op je telefoon en ga naar de activiteit toe, tik op de 3 puntjes linksboven en kies voor Routes. Houd de route die je wilt wissen even vast en kies dan onderin voor verwijderen. Ik ben nog niet wezen hardlopen en heb dus nog niet kunnen kijken hoe het zit met de routes hiervan.

Laat je me weten of het je gelukt is?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
Dirckje
Explorer
Opties
Waar vind ik mijn opgeslagen routes terug op mijn watch5 en als ook op mijn samsung galaxy s22ultra
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Dirckje, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Bedoel je met fiets,- wandel- en hardlooproutes van het parcours wat je hebt gelopen tijdens een activiteit? Je kan deze terugzien op je telefoon in de Samsung Health-app. Het overzicht op je Watch is wat beknopter en gaat maximaal een week terug.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Dirckje
Explorer
Opties
Weet ik maar ik kan enkel de gpx gedownload route instellen al wandeltocht of fietsroute
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik heb zelf een Watch4 en zal later in de week kunnen testen of dit daar wel werkt met hardlooproutes en zal je hier dan ook over informeren. Wanneer blijkt dat deze optie "niet bestaat" zal ik dit idee ook voorleggen bij onze R&D afdeling 😉

Groeten,

Martijn

0 Likes
Dirckje
Explorer
Opties
Bij pro wel 4 was dat geen probleem, maar bij watch5 .kan ik enkel kiezen wandelen of fietsen
Dirckje
Explorer
Opties
Ik zet het nu op wandelen
0 Likes
Dirckje
Explorer
Opties
Hoe kan ik een gpx route verwijderen van mijn watch 5
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Open de Samsung Health-app op je telefoon en ga naar de activiteit toe, tik op de 3 puntjes linksboven en kies voor Routes. Houd de route die je wilt wissen even vast en kies dan onderin voor verwijderen. Ik ben nog niet wezen hardlopen en heb dus nog niet kunnen kijken hoe het zit met de routes hiervan.

Laat je me weten of het je gelukt is?

Groeten,

Martijn

0 Likes