Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Buds 2 slechte bluetooth verbinding

(Onderwerp aangemaakt op: 19-02-2022 11:17 PM)
1976 Weergaven
PauloX
Explorer
Opties

De bluetooth op mijn Galaxy S21 FE werkt prima en stabiel met andere bluetooth apparaten. Maar met mijn nieuwe Buds 2 wil het niet lukken. Het pairen gaat goed, maar het geluid stottert en valt steeds weg. Het gebeurt bij beide oortjes en constant. Er is niet naar te luisteren en het gebeurt bij alle apps met geluid zoals Spotify, YT Music, Ziggo go etc. De ene keer lijkt het beter te gaan als ik de telefoon niet aanraak of in een andere stand houd, de andere keer is het weer anders. Het lijkt een superzwakke verbinding te zijn, maar zoals gezegd werkt mijn bluetooth perfect met andere apparaten, o.a. een bluetooth geluidsbox.

Ik heb al alles geprobeerd wat ik over dit probleem kon vinden, zoals:

- Buds reset

- Wear app update, gegevens verwijderd, opnieuw geïnstalleerd

- Spotify verwijderd en opnieuw geïnstalleerd

- Batterijbesparing/sluimeren uitgeschakeld

- 100% buds en hoes opgeladen

- Gecheckt op updates

- Telefoon wipe cache

- Bluetooth verbinding gecheckt met o.a. geluidsbox, navigatiesysteem, laptop.

Niets helpt. Is er nog iets wat ik kan doen of moet ik de Buds 2 terugsturen? 

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
PauloX
Explorer
Opties

Wow @MartijnK ! Heb jij dit gedaan?!! Ineens vandaag, out of the blue, zonder enige aankondiging, ontving ik een pakketje. Het waren mijn nieuwe Buds2!! Ik wist niet wat ik zag! Natuurlijk meteen uitgepakt en getest. En wat denk je? Ze werken FANTASTISCH! Helemaal geen uitval, geen haperende bluetooth-verbinding waarmee dit topic in januari begon. Niet één keer. Maar perfect werkende Buds2 met ook nog eens geweldig geluid!

Ik ben serieus volledig overdonderd. Na een half jaar had ik al bijna de hoop opgegeven dat dit ooit nog goed zou komen. En toen ik vandaag door het pakketje werd verrast vreesde ik zelfs nog even dat ook deze nieuwe Buds2 misschien de haperingen zouden hebben.

Maar niets daarvan. Het werkt 100% goed en het geluid is zelfs beter dan ik had verwacht. Het is achteraf goed om te weten dat mijn eerste Buds2 inderdaad defect waren. Het was dus niet voor niets dat ik de Buds2 maanden geleden had teruggestuurd. En achteraf moet ik nog steeds zeggen dat de klantenservice van Samsung beroerd was. Uitsluitend door jouw bemiddeling heb ik uiteindelijk het retourlabel gehad en kon ik de Buds2 terugzenden. En het is ook opvallend dat een paar dagen na jouw laatste post in dit topic de Buds2 ineens binnen zijn.

Dus als dit jouw werk was, dan ben ik je ontzettend dankbaar. Het is heel fijn om te weten dat er op dit forum mensen zoals jou zijn die écht kunnen en willen helpen.

Ontzettend bedankt voor jouw bemiddeling!! 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen @PauloX

Wat een fijn bericht om te lezen, dankjewel 😁 Ik doe dit niet helemaal alleen maar heb een heel fijn team om mij heen waarmee we een hoop dingen kunnen afvangen en oplossen.

Mochten we je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik dat natuurlijk graag van je! Heel fijn weekend alvast en uiteraard ook heel erg veel plezier met de nieuwe Buds!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

39 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Reset de netwerkinstellingen eens.

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
PauloX
Explorer
Opties

Heb ik zojuist gedaan. Daarna opnieuw wifi ingesteld en buds2 geprobeerd. Geen verschil.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
En deze buds werken slecht met alle apparaten of alleen met je telefoon?
PauloX
Explorer
Opties

Ik zal even proberen met een andere telefoon. Tot zo.

0 Likes
PauloX
Explorer
Opties

Zojuist uitgeprobeerd met mijn OnePlus telefoon. Nu is het haperen en stotteren nóg erger op de buds2. Geluid lijkt soms zelfs te 'trillen'.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Waar heb je de buds gekocht?
PauloX
Explorer
Opties

Was een actie voor gratis buds2 toen ik op 4 januari de nieuwe S21 FE kocht. Ik kreeg de buds2 vandaag binnen.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ah oke dus gewoon via Samsung zelf.

Zou gewoon goed moeten werken dan, maar je ondervind problemen. Het enige dat je kunt doen is ze laten omruilen.

Bel anders morgen even de klantenservice en regel een omruiling.

Het feit dat het met de Oneplus ook niet goed werkt verteld mij dat er iets mis is met de buds. Echt een vervelende situatie😞

Telefoon

Lokaal tarief
088-9090100

Openingstijden:
Elke dag bereikbaar van 8:00 – 24:00,
ook in het weekend.
PauloX
Explorer
Opties

Ok Patrick. Was ik al bang voor. Ik ga morgen bellen. Bedankt voor je hulp. Overigens ben ik wél heel blij met de S21 FE. Een onderschat toestel.

Fijne avond!