Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Boardingpass instellen op Watch

(Onderwerp aangemaakt op: 06-11-2022 09:12 AM)
721 Weergaven
JimRdam
Apprentice
Opties

Sinds enige tijd gebruik ik Revolut om met mijn smartwatch classic 4 te kunnen betalen, ik heb een ING account en dit werkt helaas nog niet samen met Google pay, vandaar maar een Revolut account geopend.

Nu wil ik mijn KLM boardingpass op mijn smartwatch krijgen, de boardingpass is wel te zien in de wallet om mijn telefoon, maar niet op mijn smartwatch.

Iemand een tip?

Danke je, Jim 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Ik stel voor dat u zijn vraag nog eens leest. :winking-face: Hij heeft de instapkaart in Google Wallet op zijn telefoon en zou deze ook graag op zijn horloge willen zien. Dit is momenteel niet mogelijk in Google Wallet op de Watch zoals vermeld in mijn eerdere bericht en stelde daarom een ​​alternatief voor om de instapkaart op zijn Watch te krijgen. Of hij de app wel of niet gebruikt, is aan hem.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Goedemorgen. Op het horloge worden momenteel alleen betaalmethoden ondersteund in Google Wallet. Voor andere passen en klantenkaarten is de Stocard-app een goede optie en beschikbaar voor de Watch.

Screenshot_20221106_102607_stocard.png

Screenshot_20221106_102616_stocard.png

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Neo hij heeft zijn Revolut aan Google Pay gekoppeld, dit werkt gewoon 😉

De vraag is hoe die zijn KLM boardingpass op zijn horloge krijgt. En het antwoord daarop is dat dit alleen via de telefoon lukt niet via de Watch.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Neo001
Legend
Opties

Inderdaad Patrik. Mijn antwoord was voor de KLM-pas en niet voor Revolut. 😉

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
De boardingpass zal hij gewoon op zijn telefoon moeten laten zien.
0 Likes
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Ik stel voor dat u zijn vraag nog eens leest. :winking-face: Hij heeft de instapkaart in Google Wallet op zijn telefoon en zou deze ook graag op zijn horloge willen zien. Dit is momenteel niet mogelijk in Google Wallet op de Watch zoals vermeld in mijn eerdere bericht en stelde daarom een ​​alternatief voor om de instapkaart op zijn Watch te krijgen. Of hij de app wel of niet gebruikt, is aan hem.

JimRdam
Apprentice
Opties
dank je Neo001 dit bedoel ik idd
JimRdam
Apprentice
Opties
bedankt, ik zal de Stocard-app uitproberen
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik stel voor dat je de reviews van deze app leest. Iedereen klaagt dat ze overspoeld worden met reclame.

1667730254242.png
Neo001
Legend
Opties
Ik gebruik deze app de afgelopen 6-7 jaar en ik ben er dol op. Nogmaals, laat me herhalen, Stocard is een suggestie. Het is aan iedereen om het te gebruiken of niet.