Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Bluetooth verbinding watch 4 valt steeds weg

(Onderwerp aangemaakt op: 21-11-2022 10:28 PM)
1765 Weergaven
Manon1974
Pioneer
Opties
Sinds een update gisteren valt de bluetooth verbinding tussen mijn horloge en de galaxy s22 om de paar minuten weg.  Dit probeert zich steeds te herstellen waardoor aan het einde van de middag mijn horloge en telefoon bijna leeg zijn. Heb nu de watch gereset en de wear app ook, opnieuw verbinding maken en back up herstel gingen moeizaam aangezien verbinding tijdens het proces ook wegviel. Nu valt helaas verbinding nog steeds weg. Ik dacht dat de laatste update deze verbindingsproblemen zou verhelpen? Gr manon
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Reset de netwerkinstellingen eens op je telefoon.

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Reset de netwerkinstellingen eens op je telefoon.

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Manon1974
Pioneer
Opties
Verhip, volgens mij heeft het gewerkt. Alleen jammer dat het herstel van de backup niet goed gaat, dus alles maar weer handmatig downloaden en instellen..
Tinkerbell1
Pathfinder
Opties
Ik heb hier ook last van bij mijn watch4 en mijn flip4 , maar niet bij mijn watch3 wat kan hiervan de oorzaak zijn en heeft de watch4 een case die geleegd moet worden
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Tinkerbell1, goedemiddag.

Zijn zowel jouw telefoon als Watch verder up-2-date? Heb je de Watch al eens opnieuw gekoppeld met je telefoon? Wat heb je zelf al geprobeerd om dit te verhelpen? Krijg je ook een melding te zien wanneer de verbinding is verbroken?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_tsNERy5
First Poster
Opties

Dit is inderdaad de juiste oplossing!

Mijn 'probleem' was iets anders. Als de bluetooth verbinding op 1 van de apparaten (telefoon of watch) even uit was geweest, zodat ze elkaar niet 'zagen', dan werd de verbinding niet hersteld na inschakelen van de bluetooth. Dus moest de watch weer worden gereset, dus de hele installatie weer doorlopen...

Dit is na het resetten van de netwerkinstellingen op de telefoon verholpen!