Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bloeddruk metingen weergeven in de Samsung Health-app.

(Onderwerp aangemaakt op: 17-11-2021 06:20 PM)
866 Weergaven
sirLewisHamilton
Journeyman
Opties

Ik heb een samsung watch 3 en een galaxy S10+. 

Normaal als ik mijn bloeddruk meet via de watch 3 zet hij de gegevens gelijk over naar mijn galaxy S10+ health app. Dit doet hij al enkele maanden niet meer. Alles gereset opnieuw geinstalleerd en nog steeds doet hij het niet. Ook ontbreekt vanaf het begin mijn ecg in de health app. Bij mijn vrouw staat hij er wel in. Kan iemand mij helpen zodat alles weer naar behoren werkt?
Avast bedankt voor het lezen.
Groet alexander
0 Likes
18 Antwoorden
Khalid25
Apprentice
Opties
Dit gebeurt er als je Max niet support
0 Likes
sirLewisHamilton
Journeyman
Opties
😁😁😁
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
Misschien een beetje een gekke vraag, maar kun je eens naar je instellingen gaan en naar je Samsung account?
In je Samsung account zijn er wat voorwaarden en rechten veranderd welke je mogelijk eerst moet accepteren voor dat Samsung health weer volledig werkt.
Je hebt namelijk een Samsung account nodig om Samsung health te gebruiken.
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

🙊

sirLewisHamilton
Journeyman
Opties
Ik heb een samsung account zoals je kunt zien 😁 ik had alle rechten al gegeven aan dit account. Ik heb het nog eens goed nagekeken 👍🏼. Dank je wel voor je bericht...
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
Ik begrijp dat je een Samsung account hebt😅 het gaat in dit geval er om dat je de laatste voorwaarden hebt geaccepteerd.
MartijnK
MegaStar
Opties

@sirLewisHamilton

Hoe gaat het met je Watch ondertussen? Is het met de tip van @Moootje gelukt?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
sirLewisHamilton
Journeyman
Opties
Nog niet opgelost.
Net als mijn hartslag en de rest wordt netjes doorgezet naar mijn mobiel, alleen de bloeddruk wil nog niet. De ecg stasat er zoiezo niet bij p mijn mobiel wat ik al raar vind.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je ook de Samsung Health Monitor-app ingesteld en gekoppeld met Samsung Health? Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/30KR7nh

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200