Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterijduur Watch 4 - gaat snel leeg.

(Onderwerp aangemaakt op: 13-01-2022 10:40 AM)
2372 Weergaven
Triessie
Journeyman
Opties

Heb sinds de kerst de nieuwe watch 4. En wat een verschrikking. Moet hem echt elke dag opladen. Zelfs in spaarstand. Ik heb al een en ander uit gezet. Spaarstand geprobeerd. Updates geforceerd. Maar nog steeds elke dag helemaal leeg. Met mijn vorige watch kon ik ongeveer 2.5 dag. Dat was prima. Maar elke dag is echt niet te doen. En vervolgens alles uitzetten. Dus het horloge kan niet functioneren waar het voor bedoeld is....en dan te bedenken dat de nieuwe Huawei 14 dagen!!! Mee kan op 1 batterij! Werk aan de winkel Samsung. Zo spijt van dit horloge. Ik zit serieus te bedenken om mijn andere watch weer te gebruiken

0 Likes
9 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Zet wifi eens uit op de watch. Dit scheelt bij mij best veel. Ik had gister in 1 dag 30% eraf. Dus kan er wel 2 dagen mee doen. Anders even naar fabrieksinstellingen herstellen en alles op nieuw instellen als nieuw. Geen backup terug zetten. Gebruik je een originele klok?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Triessie
Journeyman
Opties
Ik ga het proberen thanks. Maar dit had ik allemaal wel aan op die andere watch dus het blijft apart toch?
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je ook gekeken welke app het meeste batterij verbruikt?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Triessie
Journeyman
Opties
Ja die Samsung one UI horloge. Voor de rest geeft hij maar 0.6 enz procent aan. Maar toch is hij in 24 uur echt leeg leeg .
0 Likes
Adje789
First Poster
Opties

Hi, ik heb een watch 4 classic, en sinds 2 dagen is deze heel erg snel leeg, zelfs in spaarstand en amper gebruik is deze na 13 uur volledig leeg. Wat kan ik doen?

Screenshot_20220116-103144_Galaxy Watch4 Plugin.jpg

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Triessie, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Heb je met de tips van @Rohit en @OnnoJ de batterijduur kunnen verbeteren? Maak anders een schermafdruk van het batterijverbruik van de Watch en deel deze met ons, dan kijken we met je mee.

Wat is het typenummer van jouw telefoon? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @Adje789, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Dit is inderdaad niet helemaal zoals het hoort. Wat heb je zelf al geprobeerd om het batterijverbruik te verbeteren? 

Heb je de Watch al een teruggezet naar de fabrieksinstellingen? 

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
lanaaa
First Poster
Opties
Mijn samsung watch 4 had ik vandaag voor de eerste keer opgeladen en hij ging maar 6.5 uur mee en op de website staat dat hij 40 uur mee kan gaan ik heb al heel veel standen uit staan en ook de helderheid lager gezet en alsnog gaat hij zo snel leeg ik ben echt verdrietig en diep teleurgesteld
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @lanaaa, gaat het inmiddels al beter? Het kan zijn dat de Watch en de batterij de eerste weken nog een beetje aan jou als gebruiker en jouw gebruikspatronen moeten wennen, dat heeft invloed op de batterijduur. 

Groeten, 

Joey

0 Likes