Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterijduur Galaxy Watch Active (2)

(Onderwerp aangemaakt op: 24-06-2022 08:04 PM)
779 Weergaven
Plantje
Helping Hand
Opties

Mijn vrouw heeft een Galaxy Watch Active van 3 jaar oud. Als ze deze overdag in heeft is de batterij tegen het begin van de avond tot 10-15% gereduceerd.

Mijn Galaxy Gear S3 van 4 jaar oud doe ik 's ochtends om, hou ik 's avonds als ik naar bed ga om en gaat de volgende ochtend met zo'n 65% batterij aan de lader. Tegen de tijd dat ik hem een half uurtje later weet om doe is ie weer 100%

Waar komt dat verschil vandaan? Is de accuduur van een Galaxy Watch Active zoveel slechter?
0 Likes
21 Antwoorden
ilja1710
Student
Opties

Goedemorgen, 

Vorige week heb ik een update gedaan op mijn Samsung Watch Active 2 .

De batterij lijkt sindsdien veel sneller leeg te gaan en nu vandaag laadt hij niet meer op. Het teken van opladen komt wel in beeld, maar de batterijcapaciteit loopt niet op. Inmiddels is het horloge leeg en kan hij niet meer aangezet worden. Wat kan dit zijn?

Gr. Ilja

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Ik denk dat je het beste het horloge kunt aanmelden voor reparatie > https://bit.ly/2jwV3SJ

Ik vermoed dat er wat defect is.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @ilja1710, goedemorgen.

Hoe oud is jouw Watch? Met de link die @Patrick heeft gedeeld kan je de Watch aanmelden voor een reparatie 

Wil je niet overgaan tot een reparatie, stuur mij dan een privé berichtje en misschien heb ik dan wel iets leuks voor je 😉

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
-Krys-
Pathfinder
Opties
Heb je hem geprobeerd via Wireless Powershare te laden? Als die an wel laad ligt het dan aan uw oplader.
ilja1710
Student
Opties
Hoe kan ik een privé bericht sturen? Mijn horloge is 2,5 jaar oud en doet het nu echt niet meer helaas...
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Je kan me via de link in mijn vorige berichtje een privé berichtje sturen. Zie je de link niet staan kopieer dan de volgende URL: https://eu.community.samsung.com/t5/notes/composepage/note-to-user-id/1548299

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
coletgroen
First Poster
Opties
Mijn galaxy 2 horloge heb ik vorige week opgehouden met zwemmen. Daarna het water eruit gelaten met die druppeltjestoets. Sindsdien gaat de batterij alleen enorm snel leeg. Health app al leeggehaald. Net is horloge weer een beetje nat geworden en hoppa, binnen het uur weer leeg. Wat kan ik doen?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Ik zou er even mee langs een servicepunt gaan of gebruik maken van de ophaalservice.

https://bit.ly/2jwV3SJ
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
AdriaanV
Pathfinder
Opties
Dat lijkt me vrij snel.

Kan je iets meer info geven?

Is de batterij eenmalig snel leeg nadat je zwemt of sinds dat je ermee gezwommen hebt steeds snel leeg? Was je horloge opgeladen voordat je ging zwemmen?

Ik heb nog wel een paar ideeën wat het kan zijn, maar dan heb ik eerst even antwoord nodig. Hopelijk kan ik dan helpen.