Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

batterij snel leeg samsung galaxy smartwatch

(Onderwerp aangemaakt op: 23-04-2019 10:33 AM)
10639 Weergaven
Stijn18
First Poster
Opties

Enig idee hoe het komt dat de levensduur van de batterij van mijn smartwatch galaxy snel leeg loopt. Ik kan er amper 2 dagen meedoen.

Bijvoorbeeld gisteravond aangedaan voor te slapen aan 100 % . Na de nacht stond hij al maar op 74 % meer.

0 Likes
23 Antwoorden
SjorsK
Maestro
Opties
Je kan door de volgende opties uit te zetten veel stroom besparen:
1: Zet constante hartslag meter uit (1x per 10 minuten is meestal genoeg :smiling-face: )
2: Zet stressmeter uit
3: Zet WiFi uit
4: Zet AOD (Always on display uit)
5: Zet GPS uit.

Naar mijn weten zijn dit stuk voor stuk de grote stroomvreters en meestal gebruik je nog niet eens WiFi :smiling-face:

Accuduur is een beetje een overweging tussen wat je belangrijker vindt (Accuratere metingen, functionaliteit of stroomverbruik).

Ik hoop dat dit je helpt! :smiling-face:
0 Likes
Jeroen123
Apprentice
Opties

Ik heb hem nu twee weken en heb hem gereset hij haalde nog geen halve dag meer helaas. En nu nog maar 8uurtje. Vreemd

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Jeroen123,

Kun je tegen het einde van de dag, als hij bijna leeg is, een screenshot maken van het batterijverbruik? Dit vind je in de Wearables app.

rsz-846676
0 Likes
Rob662
First Poster
Opties

Diagnose en Gebruikersgegevens en vink deze optie UIT

Ik ben de nacht doorgekomen met slechts ong 7% batt verbruik , lijkt me normaal

0 Likes
Feeks13
First Poster
Opties

Hallo

Ik heb mijn horloge pas van vorige week nieuw gekocht en moet deze al elke avond opladen. Hartslagmeter staat af en alles wat ik kan afzetten staat af. Wat kan het nog zijn. En het is ook niet dat ik constant ga sporten. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Feeks13,

De eerste week went je toestel aan je gebruik. Het zou dus in de loop van deze week beter moeten gaan. Zo niet, stuur dan eens een screenshot van het batterijverbruik mee, als het horloge bijna ieeg is.

rsz-846676
0 Likes
kitje73
Journeyman
Opties
Ik heb daar ook met mijn watch 5
0 Likes
kitje73
Journeyman
Opties
Ik heb mijn watch 5 al een half jaar en hij haalt nu niet eens een hele dag meer.
Ik heb geen extra aps en ook geen instellingen gewijzigd
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dat is wel erg snel. Is jouw Watch verder up-2-date? Kan je een schermafdruk maken van het batterijverbruik en deze met ons delen? Wat heb je zelf al geprobeerd om dit te verhelpen?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes