25-08-2023 07:49 PM - bewerkt 25-08-2023 07:53 PM
Uitleg over back-up op de site van Samsung is met deze afbeelding:
Maar de wear app ziet er bij mij gewoon zo uit zoals hieronder.
Ik ga ervan uit dat de uitleg op de site nogal verouderd is. Maar dat maakt wel dat de uitleg niet meer klopt.
Ik heb een Sony Xperia 1 IV en de Samsung watch 6.
Nu zou ik een back-up moeten kunnen maken van mijn watch6.
Contact gehad met Samsung via WhatsApp.
En vandaag nog 5 telefoonzaken langs geweest.
Plus de Mediamarkt waar ik de watch6 gekocht hebt.
Niemand kan mij vertellen tot nu toe waarom ik geen back-up kan maken. Niemand weet blijkbaar hoe het moet.
Het zou periodiek moeten gebeuren (wat dat inhoudt is mijn een raadsel) bedoel is dat per week per maand per kwartaal of per halfjaar?
Tot nu toe maakt hij geen back-up en ik heb hem al een paar weken.
Er wordt ook nog gesproken in de wear app over smart switch app.
Hopelijk hier iemand met echt verstand van zaken.
Tot nu toe is het nog niet gelukt.
En graag een linkje naar de uitleg met de huidige situatie in de app. Want kreeg deze link via WhatsApp: https://bit.ly/2Is7In2 maar daar klopt niks meer van van die uitleg. Ook heb ik er geen video's of iets dergelijks over gevonden op bijvoorbeeld YouTube.
Maar wat ik al zei er is nog geen persoon slim genoeg om dit te kunnen uitleggen hoe ik een back-up kan maken.
Ik had eigenlijk wel wat meer verwacht van het Whatsapp met Samsung.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 29-08-2023 08:42 AM
Hi @Members_2NWEujS, goedemorgen.
Is het je nog gelukt met de tips van de andere Members? Houd je ons op de hoogte? Ik zal dit uiteraard wel doorzetten naar de juiste afdeling om de artikelen te laten bijwerken.
Groeten,
Martijn
25-08-2023 08:57 PM - bewerkt 26-08-2023 11:09 PM
Hi, ik had dat probleem ook, geen back-up, terwijl er staat dat het automatisch zou gaan, ik heb geloof ik de app smart switch op telefoon gezet, daarna in je horloge vanaf boven naar beneden scrollen in dat menu instellingen : het wieltje" drukken, scrollen naar Accounts en backup dan maakt ie een back up als je daarop drukt.
Smart switch downloaden op je telefoon vanuit google play store. daarna in je horloge doen wat boven staat beschreven. Hoop dat het je lukt.
Oh ja volgens mij was het em ook dat je de optie : opslaan in de Samsung Cloud moest aanzetten , maar dat staat weer in de Wear app op je telefoon.
op 25-08-2023 09:32 PM
op 25-08-2023 10:42 PM
Als er geen smart switch is geïnstalleerd kun je klikken wat je wil er word geen back up gemaakt, smart switch op je telefoon downloaden.
op 26-08-2023 06:45 PM
op 29-08-2023 08:42 AM
Hi @Members_2NWEujS, goedemorgen.
Is het je nog gelukt met de tips van de andere Members? Houd je ons op de hoogte? Ik zal dit uiteraard wel doorzetten naar de juiste afdeling om de artikelen te laten bijwerken.
Groeten,
Martijn
op 31-08-2023 05:39 PM
op 03-11-2023 04:35 AM
op 06-11-2023 08:55 AM
Hi @Wilfred_, goedemorgen.
De SmartSwitch-app is niet apart beschikbaar voor de Watch. Smart Switch wordt wel gebruikt voor het maken van een back-up.
Groeten,
Martijn
op 06-11-2023 05:26 PM