Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Apps kopen in de Galaxy Store

(Onderwerp aangemaakt op: 05-03-2021 01:06 PM)
1660 Weergaven
Member_JM54
Journeyman
Opties

Ik ben al twee dagen aan het chatten met Samsung medewerkers over hoe ik een app kan kopen in de Galaxy Store. Er werd mij verteld dat dit tegenwoordig kan met de Google Play Store card en dat je deze kan kopen bij diverse winkels o.a. A.H., Mediamarkt enz.

Ik heb dus een een Google Play Gift Card van €15,- gekocht bij de Primera. Als ik de code invoer bij couponcode / cadeaucard geeft hij een foutcode. Samsung medewerker stuurt mij terug naar Primera maar deze weten niet of de Card ook geschikt is voor de Galaxy Store zoals Samsung zegt.  Ik kom er niet uit met Samsung, ik ben bang dat deze Card alleen geschikt is voor de Google Play Store. Ik wilde dus alleen maar een app van €3,99 op mijn watch3 zetten.

Hoe kan ik een app downloaden zonder Creditcard of Paypal in de Galaxy Store??

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Member_JM54, goedemiddag.

Goed dat je ons een berichtje stuurt. Je kunt inderdaad niet met een een Google PlayStore Card een aankoop doen voor een app in de Galaxy Store, dit zijn 2 gescheiden shops voor apps en thema's voor je Samsung Galaxy.

Ik ben bang dat hier een misverstand in is ontstaan.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
11 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag, mag ik vragen wat dan exact het probleem met Paypal is? Is gratis en je hebt binnen 1 a 2 minuten een account.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Member_JM54
Journeyman
Opties

Waarschijnlijk is er niets met Paypal maar ik wil geen Paypal en ik heb ook geen creditcard. Bij Samsung wordt gezegd dat je met de Google Play Card een app kan kopen in de Galaxy Store. Mij is het nog steeds niet gelukt en het wordt mij ook niet duidelijk gemaakt waarom niet en hoe ik dan wel een app kan kopen.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dit krijg ik te zien als betaal methodes. paysafe card. Een google play gift card zal dus niet werken.

Screenshot_20210305-190249_Samsung Checkout.jpg

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Member_JM54
Journeyman
Opties

Een medewerker (chat) had mij aangeraden om een Google Play Store Card te kopen, daar kon ik een app mee kopen in de Galaxy Store. Deze kaart kon ik bij diverse winkels kopen. Heb ik dus gedaan.

Maar het blijkt dat mij onjuiste informatie is verstrekt.

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Member_JM54, goedemiddag.

Goed dat je ons een berichtje stuurt. Je kunt inderdaad niet met een een Google PlayStore Card een aankoop doen voor een app in de Galaxy Store, dit zijn 2 gescheiden shops voor apps en thema's voor je Samsung Galaxy.

Ik ben bang dat hier een misverstand in is ontstaan.

Groeten,

Martijn

0 Likes
El_Patron6
First Poster
Opties
@MartijnK in plaats van dat je alleen een standaard gegenereerde antwoord geeft kan je ook een oplossing verzinnen.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@El_Patron6

Verzinnen? Ik denk niet dat mijn werkgever dat op prijs stelt. Wellicht een koppeling maken tussen je PayPal account en je bankrekening, een andere optie is een credit card als een debit card aanvragen 😉

0 Likes
El_Patron6
First Poster
Opties
@MartijnK Ik denk dat je werkgever het niet zo mooi vind als jij je klanten niet helpt. Wat als je geen credit card heb hoe moet je het dan doen? Bankpas kan je ook niet toevoegen. Het is niet mijn schuld dat jullie dit niet als betaal methode toevoegen. Nou even een juist antwoord. Wat kunnen wij doen als je niet over een credit card beschikt of iets anders. En kom dan even met een goed antwoord in plaats van bij de hand te doen,
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Een Debet kaart aanvragen, dit is vergelijkbaar met beltegoed. Je zet geld op de kaart en alleen dan werkt het. Andere opties dan voorgesteld zijn er helaas niet.

0 Likes