Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

App Hardlopen: tijd per km

(Onderwerp aangemaakt op: 13-02-2023 10:10 PM)
447 Weergaven
Stefke007
Apprentice
Opties

Hallo

Ik loop tegen een heel vreemd probleem aan.
Via mijn Galaxy watch 5 start ik de app 'Hardlopen'.

Maar deze registreert te pas te onpas een ronde. Na 4min, dan een paar seconden, enz.
Resultaat: na een loop van bvb. 10 km. registreert deze 107 rondes.
Als ik dan kijk onder '1 km', dan staat er wel de tijd per km.

Automatiche pauze staat af
Trainingen automatische detecteren staat af
Audiogids staat aan.
Automatiche ronde staat op 1 km

Ik

Screenshot_20230213_215731_Samsung Health.jpg Screenshot_20230213_215801_Samsung Health.jpg

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Stefke007
Apprentice
Opties

Vandaag terug even voorgehad. Volgens mij moet het te maken hebben met het onbewust aanraken van het touch scherm tijdens het lopen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Zet eens watervergrendeling aan tijdens het hardlopen. Je kan rondes handmatig "afronden". Het lijkt er op dat je dit per ongeluk aan klikt.

MartijnK
MegaStar
Opties

Is jouw Watch verder up-2-date? En geldt dat ook voor de apps? Staat de optie voor Automatisch pauze ook ingeschakeld? Maakt het verschil als je deze optie uitzet? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Stefke007
Apprentice
Opties

Hallo

Merci voor de tip, maar als ik watervergrendeling aanzet, kan ik dan ook niet meer tikken op het scherm om info te zien tijdens het hardlopen.
Ik heb gisteravond als test eens een wandeling gedaan via 'Hardlopen' en dit ging goed. Per km kreeg ik een beep met tussentijd.

Stefke007
Apprentice
Opties

Hi Martijn

Alles staat up to date. Automatisch pauze staat normaal uit, ik ga proberen om deze even aan te  zetten.

Oplossing
Stefke007
Apprentice
Opties

Vandaag terug even voorgehad. Volgens mij moet het te maken hebben met het onbewust aanraken van het touch scherm tijdens het lopen.

MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel voor de terugkoppeling en wat fijn om te lezen dat je er waarschijnlijk ook achter bent gekomen!

Houd het goed in de gaten en heb je onze hulp nodig stuur ons dan gerust een berichtje!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes