Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Active 2 telt stappen als ik zwem

(Onderwerp aangemaakt op: 23-11-2021 01:49 PM)
241 Weergaven
José_E
First Poster
Opties

Hallo community, is er iemand die mij kan helpen met het volgende probleem:

Als ik een zwemtraining start, dan houdt mijn smartwatch de baantjes en allerlei andere handige info netjes bij, maar ondertussen telt hij tijdens mijn zwemtraining ook nog gewoon stappen door. Mijn telefoon ligt in mijn tas, dus het is niet zo dat op mijn telefoon stappen geteld kunnen worden (dat zag ik bij een vraag over stappen tellen tijdens het fietsen). Iemand die dit herkent èn een oplossing heeft hiervoor? 

0 Likes
7 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @José_E, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community!

Is jouw Watch verder up-2-date? Sinds wanneer ervaar je dit? En heb je de Watch ook al eens opnieuw opgestart of gereset? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
José_E
First Poster
Opties

Hoi Martijn, dankjewel voor je reactie. De watch en telefoon zijn up-2-date, updaten heeft niets geholpen helaas. Probleem is volgens mij al sinds dat ik de watch heb, nu bijna 2 maanden. In het begin heb ik er eigenlijk niet op gelet, viel me laatst pas op dat de stappen werden doorgeteld tijdens het zwemmen. Heb hierover ook al contact via de chat gehad met een medewerker, die weet het ook niet. 

Groeten, José

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @José_E, goedemorgen.

Met welke telefoon heb je de Watch gekoppeld?

Heb je de Watch ook al eens gereset of opnieuw opgestart? Zet geen back-up terug na een reset maar stel de Watch in als nieuw.

Maakt ook dit geen verschil dan kan je via onze website een afspraak maken voor een bezoek aan één van onze Service Punten.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
José_E
First Poster
Opties

Hoi Martijn,

Alles al geprobeerd, maar helaas niets helpt. Vanuit de Chat-helpdesk is verzocht om een foutrapport te sturen, dus ga ik dat maar doen. 

Groeten, José

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel voor je berichtje! Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
José_E
First Poster
Opties

Misschien kun je me op gang helpen, ik kom er niet uit. Hoe verstuur ik een foutrapport vanaf m'n smartwatch...?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dat gaat niet direct vanaf de Watch. Via de Samsung Members-app kan je wel een foutrapport indienen, Open de Members-app en kies onderin voor Ondersteuning, scroll je iets naar beneden dan zie je onder het kopje Feedback ook de optie Foutrapporten staan.

Op onze R&D afdeling zullen ze hier verder induiken, jouw telefoon zal ook log meesturen om dit beter uit te zoeken.

Groeten,

Martijn

0 Likes