Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Ww90t986ase/s2 lekt water via deur

(Onderwerp aangemaakt op: 28-06-2023 03:15 PM)
1387 Weergaven
Judith1990
Explorer
Opties
Hallo,

Sinds enige tijd heb ik bovenstaande 9kg wasmachine in bezit. Onze vorige samsung had binnen 1 jaar trommel die vervormd is geraakt en hierdoor de wasmachine inwendig heeft beschadigd met de nodige rookpluimen en brandgeur aan toe. 

Ik was eerst heel blij met de nieuwe wasmachine, maar de laatste tijd begint mij toch iets op te vallen. Ik tref geregeld na het wassen een plasje water op de grond aan. Niet heel veel, dus ik dacht eerst 'dat is water van het deurtje open maken'. Maar nu trof ik het ook aan als ik de wasmachine juist aan het gebruiken was. Tevens valt mij een verkalkte waterstreep op aan de binnenzijde van onze add-wash deur. Je gaat op alles letten, dus ik zie ook een verkalkte streep vanaf het deurtje over de buitenzijde van de wasmachine lopen. 

Lijkt alsof deze deur ineens lek is geworden ofzo?

Wasmachine is nu net 2 jaar oud. Zijn er meer mensen die dit herkennen? Vind dit wel jammer voor een wasmachine van die leeftijd en die prijs (het was niet bepaald de goedkoopste die we gekocht hebben).
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Hier zal een monteur voor moeten komen. Je kunt via de klantenservice een monteur in laten plannen.

Telefoon  Lokaal tarief 088-9090100  Openingstijden: Elke dag bereikbaar van 8:00 – 24:00, ook in het weekend. 
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
10 Antwoorden
Judith1990
Explorer
Opties
Ik heb even gekeken met een zaklampje en ik zie nu dat het lijkt alsof onze deur aan de voorzijde gewoon kiert! Als er dus op een of andere manier water aan de binnenkant van de deur komt, lekt het via deze kier gewoon eruit. Ik zou dit wel graag opgelost willen hebben.20230628_151726_1000011930_1687958248.jpg20230628_152229_1000011940_1687958551.jpg
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Hier zal een monteur voor moeten komen. Je kunt via de klantenservice een monteur in laten plannen.

Telefoon  Lokaal tarief 088-9090100  Openingstijden: Elke dag bereikbaar van 8:00 – 24:00, ook in het weekend. 
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Pipa7777
First Poster
Opties

Ik heb ook de 

Samsung WW80T554AAW AddWash

en die is ook net over 2 jaar oud. Dus garantie verlopen.
bij mij lekt er een klein beetje water bij de onderkant van de add wash deur.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Pipa7777, goedemorgen. 

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt! Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie en binnen deze termijn worden technische defecten ook kosteloos hersteld. Ook na deze periode kunnen we je wasmachine uiteraard repareren, maar hier zitten wel kosten aan verbonden. Bij het berekenen van de reparatiekosten wordt overigens wel rekening gehouden met de leeftijd van je wasmachine. 

Via onze website kan je de wasmachine aanmelden voor een serviceverzoek, kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
tjohnvv
First Poster
Opties

Hallo, ik ervaar hetzelfde probleem. Kunt u mij vertellen hoe dit is opgelost. Alvast Bedankt voor het antwoord

0 Likes
Judith1990
Explorer
Opties
Nou haha het is niet opgelost. Probleem ontstond net een paar dagen buiten de garantie. Herstelkosten vond ik te duur, dus ik zie wel even hoe lang ik het zo volhoudt. Wel erg jammer dat zoiets net buiten de garantie valt en Samsung niet wat coulanter is. Maargoed, kunt niet alles hebben
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @tjohnvv,

Bedankt voor jouw bericht. Kan je in eigen woorden de issue omschrijven en valt het nog binnen de 2 jaar garantie. Ik ga het dan intern overleggen.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Diezel
First Poster
Opties

Hier zelfde probleem met was droog combi van samsung. Lek in de deur (via de schroef aan binnenkant deur onder de addwash) en kapotte poelie.  Machine is 2 jaar en 2 maand oud. Het lek is moeilijk direct te zien aangezien ik met een zaklamp op de deur moet schijnen door zwarte deur.  Garantie wil Vanden Borre niks van weten. Terwijl mij duidelijk lijkt dat dat lek er niet sinds enkele dagen of weken is aangezien de vuiligheid die nu aan de onderkant en aan de binnenkant zit opgehoopt. Binnekort misschien schimmel en wij zitten er dan mee. 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Diezel,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer je het aanmeldt ter reparatie van Samsung gaat er wel een Samsung contributie van de totale reparatieprijs van af. Zie onderstaande link om het aan te melden. Een monteur kan ook e,v. beoordelen wanneer het defect mogelijk is ontstaan.

https://bit.ly/3J4HpwQ

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes