op 06-09-2023 04:03 PM
Sinds enkele dagen maakt mijn wasmachine een vreemd krakend of knarsend geluid aan het begin van de wasbeurt. Het geluid doet zich voor op het moment dat de belading wordt gemeten stop wanneer het programma is gestart.
Ik heb verschillende topics nagelezen en gecontroleerd of het filter schoon is en vervolgens heb ik een callibratie van de trommel uitgevoerd. Het geluid gaat niet weg en ik maak mij zorgen of dit gaat leiden tot andere klachten of storingen.
Mijn machine is 1 jaar en 9 maanden oud.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 06-09-2023 04:08 PM
Je kunt het beste een afspraak inplannen met een monteur. Op afstand kunnen we hier niet veel mee doen namelijk.
https://www.samsung.com/nl/support/repair/booking/
op 06-09-2023 04:08 PM
Je kunt het beste een afspraak inplannen met een monteur. Op afstand kunnen we hier niet veel mee doen namelijk.
https://www.samsung.com/nl/support/repair/booking/
op 12-09-2023 06:24 AM
Ik denk, uit eigen ervaring, dat het je trommellager is. Dus maar snel reparateur inschakelen,nu je nog garantie hebt.
op 17-09-2023 09:54 AM
Ik heb, na aanleiding van een mogelijke oplossing op de site, de machine gecontroleerd of deze waterpas en met alle poten op de vloer staat. Omdat dat het geval is heb ik een afspraak gemaakt voor een reparatie.
Mijn dank voor de hulp
op 10-02-2024 04:38 PM
Beste Leon,
Komt het geluid overeen met het volgende geluid?
Dit komt namelijk nu bij ons voor en, voor zover ik heb kunnen achterhalen met mijn beperkte kennis, alleen tijdens het centrifugeren bij een beladen trommel.
Ik ben heel benieuwd wat de oorzaak bij jou was...
Als een ander weet wat dit geluid veroorzaakt, laat ik mij graag adviseren.
op 12-02-2024 03:59 PM
Hallo @Members_5CBWAyr,
Bedankt voor jouw bericht. Afgaande van jouw geluidsfragment raden we aan dat een monteur hiernaar komt kijken. Valt jouw wasmachine nog binnen de garantievoorwaarden?
Met groet,
Ajay
op 12-02-2024 09:51 PM
Volgens het Samsung certificaat wél. Wij hebben deze echter via BCC gekocht... je weet wel; die toko die failliet gegaan is. Ik hoop dat we er rechtstreeks met Samsung uit kunnen komen.
Met de ervaringen, die ik tot nu toe heb met Samsung, zowel privé als zakelijk, ga ik uit van een positieve afloop.
Dank je wel, voor jouw reactie Ajay-A.
op 14-02-2024 02:09 PM
Bedankt voor jouw reactie Ruud Kuijer,
Je kan het met de onderstaande link aanmelden als je het nog niet hebt gedaan.
Met groet,
Ajay
op 17-02-2024 09:29 AM
Mijn vrouw heeft het verder opgepakt. Wat ik van haar begrijp is dat het nogal moeizaam gaat. Ze heeft nu 7 verschillende medewerkers gesproken, waarbij zij iedere keer het verhaal opnieuw mag vertellen. Dames die toezeggen dat ze terugbellen maar nooit doen...
Er staat nu een afspraak met een monteur voor a.s. woensdag. Maar even afwachten... ik heb nog steeds goede, positieve hoop.
op 19-02-2024 04:05 PM