Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Wasmachine stopt met centrifugeren - Melding 3E

(Onderwerp aangemaakt op: 18-10-2022 11:24 AM)
676 Weergaven
Nicky21
First Poster
Opties

Onze wasmachine stopt na elke minuut met wassen en geeft af en toe de melding: 3e

ik heb de wasmachine goed schoongemaakt en ook gekalibreerd, wat kan ik nog meer doen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Nicky21, goedemiddag.

Wat is het typenummer van de wasmachine? Je hebt zo te lezen zelf al het één en ander geprobeerd, helaas niet met het gewenste resultaat. Als je mij een privé berichtje (https://bit.ly/3BoC5B0) stuurt kan ik ook serviceverzoek voor je indienen. Het servicecentrum neemt vervolgens contact met je op voor het maken van een afspraak.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Zoole
Helping Hand
Opties
Op internet gevonden. De Foutcode 3E/3C is een melding voor uw Samsung wasmachine. Deze melding geeft aan dat er een storing of defect in de wasmachinemotor is geconstateerd. Hierdoor kan de machine zijn programma niet draaien. U kunt de machine eens uitschakelen en de cyclus opnieuw herstarten.
Nicky21
First Poster
Opties

Dit heb ik al heel vaak geprobeerd maar helaas geen succes..

0 Likes
Zoole
Helping Hand
Opties
Dan hoop ik dat je er nog garantie op heb zitten.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Nicky21, goedemiddag.

Wat is het typenummer van de wasmachine? Je hebt zo te lezen zelf al het één en ander geprobeerd, helaas niet met het gewenste resultaat. Als je mij een privé berichtje (https://bit.ly/3BoC5B0) stuurt kan ik ook serviceverzoek voor je indienen. Het servicecentrum neemt vervolgens contact met je op voor het maken van een afspraak.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes