op 13-07-2023 02:52 PM
#nooitmeersamsung#
Ik heb een Samsung wasmachine op de site gekocht welke vanaf dag 1 meerdere defecten vertoont. Inmiddels lekkages gehad, wasmachine trilt enorm en is op diverse momenten uit het niets uitgevallen. Oplossing van Samsung; onderdelen vervangen. (ipv vervangend product).
1) ik ben van mening dat Samsung een vervangend product moet leveren omdat het een nieuwe wasmachine betreft die met meerdere defecten is geleverd. Dus niet een repareren.
2) ik had betere kwaliteit verwacht van Samsung.
3) ik ben meer dan een maand aan het wachten op actie vanuit Samsung. Inmiddels zit ik een maand zonder wasmachine.
Voor mij nooit meer Samsung. Kwaliteit en service heb ik als zeer slecht ervaren.
#nooitmeersamsung#
13-07-2023 03:23 PM - bewerkt 13-07-2023 03:40 PM
Hi @hamsterr, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Het is natuurlijk niet fijn wanneer de wasmachine het niet meer goed doet. Standaard heb je ook 2 jaar fabrieksgarantie en binnen deze periode worden technische defecten ook kosteloos hersteld. Heb je de wasmachine bij ons gekocht dan kan je deze binnen 30 dagen na aankoop omruilen of terugsturen, na deze termijn zal er een reparatieverzoek volgen.
Via onze website kan je de wasmachine ook aanmelden voor een serviceverzoek, het service centrum neemt vervolgens contact met je op om een reparatie in te plannen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ
Mijn excuses voor het ongemak en de vertraging!
Groeten,
Martijn
op 14-07-2023 11:55 AM
op 14-07-2023 11:59 AM
op 14-07-2023 12:00 PM
Hi @Members_QxWRt2P, goedemorgen.
Wanneer heb je de wasmachine aangekocht? Binnen 30 dagen na aankoop kan deze namelijk ook teruggestuurd worden voor een omruiling of terugbetaling. Is deze termijn voorbij dan zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie en binnen deze termijn worden technische defecten ook kosteloos hersteld.
Groeten,
Martijn
op 14-07-2023 12:07 PM
op 14-07-2023 12:20 PM
Omdat de retour termijn al enige tijd geleden voorbij is gegaan zal een reparatie de enige mogelijkheid zijn hierin. Wat is het reparatienummer? Ik zal dan bij het servicecentrum navragen wat de status hiervan is en zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje.
Groeten,
Martijn