op 05-11-2023 02:09 PM
Goedemiddag,
Ik maak gebruik van een Samsung wasmachine welke ik in 2016 heb gekocht. Het betreft: WW80j6403EW/EN.
Sinds een maandje ervaar ik er wat problemen mee. Tijdens het wassen hoor ik hem piepen en flikkert het display een paar keer. Daarna moet ik na elke was het water uit de pomp door het slangetje laten lopen anders kan ik geen was meer draaien. Helaas sinds gisteren mag dat ook niet meer baten. Ook komt de ‘AC’ foutcode in beeld maar ook al haal ik hem van de spanning daarna nog steeds hetzelfde probleem. Is de wasmachine nog te repareren of is deze echt kapot? Er staat wel een sticker op de wasmachine dat er 10 jaar garantie is op de motor. Ik hoor het graag.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 07-11-2023 09:42 AM
Hi @Steven38, goedemorgen.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Het is natuurlijk fijn wanneer je wasmachine het niet meer goed doet. Wij bieden 2 jaar fabrieksgarantie op onze wasmachines; jouw wasmachine valt helaas buiten deze periode. We kunnen dan alsnog een reparatie uitvoeren, maar hier zitten wel kosten aan verbonden. Bij het berekenen van de reparatiekosten wordt overigens wel rekening gehouden met de leeftijd van je wasmachine.
Wat de sticker aangaat, dit geldt enkel voor de onderdelen van de motor, arbeidsloon wordt wel berekend en omdat je aangeeft dat de wasmachine nog wel heeft gedraaid lijkt me dit ook niet de motor te zijn.
Kijk hier voor meer informatie over het aanvragen van een serviceverzoek: https://bit.ly/3J4HpwQ
Groeten,
Martijn
op 05-11-2023 04:26 PM
op 07-11-2023 09:42 AM
Hi @Steven38, goedemorgen.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Het is natuurlijk fijn wanneer je wasmachine het niet meer goed doet. Wij bieden 2 jaar fabrieksgarantie op onze wasmachines; jouw wasmachine valt helaas buiten deze periode. We kunnen dan alsnog een reparatie uitvoeren, maar hier zitten wel kosten aan verbonden. Bij het berekenen van de reparatiekosten wordt overigens wel rekening gehouden met de leeftijd van je wasmachine.
Wat de sticker aangaat, dit geldt enkel voor de onderdelen van de motor, arbeidsloon wordt wel berekend en omdat je aangeeft dat de wasmachine nog wel heeft gedraaid lijkt me dit ook niet de motor te zijn.
Kijk hier voor meer informatie over het aanvragen van een serviceverzoek: https://bit.ly/3J4HpwQ
Groeten,
Martijn