op 25-07-2019 09:30 PM
onze wasmachine model WW91K6604QW/EW is te bekijken op de smartphone zoals resterende tijd enz. maar niet te bedienen
wat kan hier het probleem zijn.
is verbonden via een 2,4ghz netwerk
mvg
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 29-07-2019 11:42 AM
de knop op de wasmachine staat aan en op de display staat AP.
wij kunnen de status van de machine zien (tijd nog te draaien enz) maar hij is niet vanop afstand te starten.
op de app van onze smartphone staat "u kan deze enkel bekijken"
we hebben dit reeds op 2 verschillende smartphones (samsung A8/huawei P10) getest en steeds hetzelfde resultaat.
ook bij de samsung helpdesk hebben ze mij na 5 keer bellen en in totaal bijna 3 uur telefoon niet kunnen helpen.
kort samengevat kunnen we de toestand en status van de machine bekijken maar niet op afstand starten.
in bijlage foto display en melding op scherm smartphone
op 01-08-2019 03:36 PM
Ik zie dat het apparaat in elk geval al 100% gekoppeld is. Het probleem, van wat ik hieruit kan opmaken, is dat je te lang op de "Smart Control" knop drukt. Na het aanvankelijke koppelen kun je het volgende doen om het apparaat via de app te bedienen:
1. Stop je was in de wasmachine
2. Doe de deur dicht
3. Druk kort (dus niet tot er AP op het scherm komt) op de smart control knop. Het apparaat zou nu op slot moeten gaan.
4. Nu kun je een programma via de app starten
op 29-07-2019 09:31 AM
Wanneer alles verbonden is moet je eerst op de knop drukken op de wasmachine, pas dan kun je eenmalig een programma etc. instellen. Elke keer als je de was dus in de machine legt, moet je nogmaals op de betreffende knop drukken.
op 29-07-2019 11:42 AM
de knop op de wasmachine staat aan en op de display staat AP.
wij kunnen de status van de machine zien (tijd nog te draaien enz) maar hij is niet vanop afstand te starten.
op de app van onze smartphone staat "u kan deze enkel bekijken"
we hebben dit reeds op 2 verschillende smartphones (samsung A8/huawei P10) getest en steeds hetzelfde resultaat.
ook bij de samsung helpdesk hebben ze mij na 5 keer bellen en in totaal bijna 3 uur telefoon niet kunnen helpen.
kort samengevat kunnen we de toestand en status van de machine bekijken maar niet op afstand starten.
in bijlage foto display en melding op scherm smartphone
op 29-07-2019 12:37 PM
op 29-07-2019 02:41 PM
Beste
Ik heb nog eens teruggebeld en ze hebben me het klantnummer kunnen geven : 2815461448
Kunnen jullie niet uitleggen hoe dit normaal moet gebeuren.( de handleiding hierover trekt op niets en op internet vind ik ook maar enkel mensen met problemen) De wasmachine kost genoeg en is niet te bedienen.
Ik heb hem bij mediamarkt afgehaald op 6/7/19 en tot op heden heb ik hem nog niet kunnen gebruiken waarvoor ik hem gekocht heb : om op afstand kunnen aan te zetten en te bedienen.
groetjes
micheline
op 01-08-2019 03:36 PM
Ik zie dat het apparaat in elk geval al 100% gekoppeld is. Het probleem, van wat ik hieruit kan opmaken, is dat je te lang op de "Smart Control" knop drukt. Na het aanvankelijke koppelen kun je het volgende doen om het apparaat via de app te bedienen:
1. Stop je was in de wasmachine
2. Doe de deur dicht
3. Druk kort (dus niet tot er AP op het scherm komt) op de smart control knop. Het apparaat zou nu op slot moeten gaan.
4. Nu kun je een programma via de app starten
op 02-08-2019 09:46 AM
Het is gelukt
Bedankt voor de uitleg.
Ik denk dat de handleiding aangepast moet worden.
Zo staat het niet in de handleiding
groetjes
micheline