op 20-02-2022 05:51 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik kom er niet uit hoe ik de wasmachine op afstand aan kan zetten via de app.
ik kan van alles met de app instellen qua wasprogramma etc maar moet naar de machine om hem aan te zetten terwijl ik heb begrepen dat je juist vanaf overal deze kan bedienen.
Daarnaast de vraag hoe ik een ‘harde reset’ kan uitvoeren zodat ik opnieuw kan kalibreren en de water hardheid kan instellen. Dit kom ik niet meer tegen als ik op het handje druk.
Stroom eraf werkt niet.
Alvast bedankt voor de antwoorden
Opgelost! Ga naar oplossing.
2 oplossingen
Geaccepteerde oplossingen
op 20-02-2022 08:50 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Goedenavond @Ingeping ,
Voor SmartTings zie pagina 38,45, 51, 52 en 53 van de manual. Er is wel Smart Control voor nodig.
Niet elk model heeft dit aan boord:
https://downloadcenter.samsung.com/content/UM/202102/20210224163749026/U-PJT_WASHER-AD_SimpleUX_WEB_...
Er is geen harde reset mogelijk. Voor hardheid van het water zie pagina 47 van de manual.
De wasmachine doseert zelf de juiste hoeveelheid wasmiddel per wasbeurt. Is niet in te stellen..
op 20-02-2022 10:51 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hartelijk dank. Ik heb Smart Vonyrol wat dus niet werkte. Ik heb voor de zekerheid gebeld naar Samsung. De oplossing was de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Nu kan ik de functie wel aanzetten.
bedankt
op 20-02-2022 08:50 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Goedenavond @Ingeping ,
Voor SmartTings zie pagina 38,45, 51, 52 en 53 van de manual. Er is wel Smart Control voor nodig.
Niet elk model heeft dit aan boord:
https://downloadcenter.samsung.com/content/UM/202102/20210224163749026/U-PJT_WASHER-AD_SimpleUX_WEB_...
Er is geen harde reset mogelijk. Voor hardheid van het water zie pagina 47 van de manual.
De wasmachine doseert zelf de juiste hoeveelheid wasmiddel per wasbeurt. Is niet in te stellen..
op 20-02-2022 10:51 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hartelijk dank. Ik heb Smart Vonyrol wat dus niet werkte. Ik heb voor de zekerheid gebeld naar Samsung. De oplossing was de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Nu kan ik de functie wel aanzetten.
bedankt
op 20-02-2022 11:29 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken