Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wasmachine defect maar geen duidelijkheid over vervolg

(Onderwerp aangemaakt op: 09-02-2024 03:53 PM)
360 Weergaven
marcoheetik
Explorer
Opties
Wasmachine defect, vanaf eerste wasbeurt oorverdovend piepend geluid. Reperatieservice verwachtte het niet te kunnen maken maar Samsung wilde niet omruilen. Eerst alsnog laten maken.

Na poging tot reparatie bevestiging dat het idd niet te maken was (zonde van geld en tijd) en dat samsung contact op zou nemen voor vervanging of creditering.

Ik wil gewoon een nieuwe maar wat een ellende komt er dan op je af. 

Heb zelf moeten bellen voor afspraak, krijg niet zwart op wit of de machine wordt omgeruild of dat ik geld terug krijg. Laatste wil ik niet, was een actie en zelfde apparaat is nu 200 duurder. Krijg alleen afhaalbericht, verder geen info over vervolg.

Lees diverse klachten op dit forum dat er niks gebeurt nadat de machine is opgehaald dus wil duidelijkheid. Samsung 4 x gebeld en uitgelegd maar niemand die wat doet. Stuur het apparaat op en daarna hoort u van ons.

Nu wil ik duidelijkheid maar Samsung negeert alles en stuurt gewoon een afhaalmoment op. Daar moet ik het mee doen. Kan weken zonder machine zitten en niemand die daar een bal om geeft.

Als dit zo doorgaat is dit het laatste wat ik ooit heb besteld. Al jaren alles, telefoons, tablets, televisies, horloges, wasmachine... maar als ze je dan zo behandelen.

Samsung kom met duidelijkheid!

Order:  NL231013-83554463
Ticket: SPEC-80879
RMA: 0004855846

0 Likes
22 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @marcoheetik,

Bedankt voor jouw bericht.  Ik zie dat er een ophaling  staat gepland voor 16 februari. Nadat het is opgehaald wordt het proces van de terugbetaling gestart. Heb je meer informatie nodig?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Opties

Same here...

Begin november 2023 ging onze Samsung wasmachine kapot binnen de garantieperiode. Eerst lang wachten op reparatiebedrijf uit België en na dat hij afgekeurd was weer lang wachten dat Samsung de niet te repareren kwam ophalen. Heb sindsdien iedere week gebeld met Samsung en ná 2 maanden bellen gebeurd er nog steeds niks. Maandags bel ik altijd en wordt er gezegd dat het waarschijnlijk deze week opgelost gaat worden. Ik geloof er na 3 maanden niet meer in. Nog nooit zo'n slechte service van een bedrijf meegemaakt. 3 maanden ná de in behandeling genomen melding nog word ik nog steeds afgescheept met standaard loze beloftes. Wat een prutsbedrijf. Mijn advies koop nooit een Samsung wasmachine want je bent de sjaak als er wat mee is.

0 Likes
marcoheetik
Explorer
Opties
Ja, ik wil omruiling en veel betere communicatie. Als ik geld terug krijg kan ik daar geen nieuwe voor kopen want ik hem m als aanbieding gekocht en is nu veel duurder.
0 Likes
marcoheetik
Explorer
Opties
Heftig, wijze les dit, nooit meer. Echt bizar dat zo'n organisatie de boel zo slecht voor elkaar heeft. Denk dat we de media maar eens moeten opzoeken.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @marcoheetik,

Ik heb jouw wens voor een omruiling doorgegeven aan de betreffende afdeling.  Was vrijdag het ophalen gelukt?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
marcoheetik
Explorer
Opties
@Ajay-A de machine is vrijdag opgehaald, wanneer krijg ik meer duidelijkheid?
0 Likes
marcoheetik
Explorer
Opties
@Ajay-A de machine is vrijdag opgehaald, wanneer krijg ik meer duidelijkheid?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo marcoheetik,

het is aangemeld bij onze omruilafdeling, ze controleren welke gelijkwaardige modellen in voorraad zijn en nemen vervolgens zo snel mogelijk contact met jou op.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
marcoheetik
Explorer
Opties
Ajay, het is inmiddels woensdag, het zelfde model is online te bestellen, hoe lang is er nodig voor dit proces? Mij was toegezegd dat ik gelijk een mail zou krijgen wanneer de defecte was afgehaald. Ik ben klaar met wachten en kan niet nog een week zonder wasmachine. Ik wil mijn rechtsbijstand inschakelen en de koop ongedaan maken als ik deze week nog geen duidelijkheid heb. Naar welk e-mail adres kunnen zij hun brief mailen?

Alternatief is dat ik vandaag of morgen van jou bevestiging krijg dat ik mijn geld terug krijg, dan kan ik elders een nieuwe bestellen, dan heb ik die teminste deze week in huis.
0 Likes