Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Uitgestelde eindtijd wasmachine

(Onderwerp aangemaakt op: 07-02-2024 11:50 AM)
1861 Weergaven
amyvdlugt
Journeyman
Opties

Hallo,

Wij hebben sinds vorige week een samsung wasmachine add on. Ik worstel nog wel een beetje met het instellen van de eindtijd. Als ik hem instel krijg je uren:minuten, maar dit is niet de exacte tijd van het instellen.

Voorbeeld ik wil hem instellen om 10.00u. ik krijg dan bijv te zien 2.00u. Betekend dit dan dat hij over 2uur klaar is? En als ik dan aan de knop draai naar 5.00u bijv. hij dan over 5u klaar is?

Bedankt alvast!

#W90T554AAE

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Die uren zijn uitgestelde uren. Dus 2.00 betekend ga over 2 uur beginnen met wassen. Dus zou betekenen om 10:00 instellen op + 02:00 > 12:00 gaat de wasmachine starten. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Die uren zijn uitgestelde uren. Dus 2.00 betekend ga over 2 uur beginnen met wassen. Dus zou betekenen om 10:00 instellen op + 02:00 > 12:00 gaat de wasmachine starten. 

amyvdlugt
Journeyman
Opties

Dat dacht ik ook, maar volgens mij klopt dat niet helemaal..

Dit lees ik in de beschrijving, maar mijn wasmachine geeft ook PM en AM aan, wat het voor mij nog verwarrender maakt.

amyvdlugt_0-1708329709264.png

En van het voorbeeld raak ik ook niet wijzer..

amyvdlugt_1-1708329817421.png

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Ah dan is het dus zo:

10:00 > wasmachine op +4 uur ingesteld (wasprogramma= 2uur)> ook op start gedrukt om 10:00 > was gaat aan om 12:00 > was is klaar om 14:00. 

bertahhh
First Poster
Opties
Vraagje als ik de wasmachine samsung uitgesteld wil instellen verschijnt bij het instellen.op het display achter het tijdstip een zonnetje. Wat betekent dit zonnetje eigennlikk? Groeten
B Monseweije
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @bertahhh,

Bedankt voor jouw bericht. Kan je een foto sturen van het icoon?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes