Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wasmachine blijft in programma hangen

(Onderwerp aangemaakt op: 11-05-2022 04:57 PM)
1435 Weergaven
Ecobubble_
First Poster
Opties

Zag dat probleem al vaker is gepost, hoop dat iemand mij kan helpen!

Onze ecobubble wasmachine WF70F5EBP4W blijft hangen in het programma “dagelijkse was” op diverse momenten. Aantal keer rond de 37minuten..

Als ik de start knop indruk gaat hij meestal weer draaien. 

Zojuist gaf hij ook de eerste keer een error aan, E3. Mogelijke oorzaken op internet gezocht, te zwaar beladen maar dit was in alle gevallen niet aan de orde

Heb ook iets gelezen over een printplaat welke defect lijkt te zijn?

Hoe kan ik dit probleem oplossen? 

Alvast bedankt! 

0 Likes
2 Antwoorden
Conny99
First Poster
Opties

Hallo,  ik heb net het zelfde voor.  Als je wacht gaat hij vanzelf ook verder hier, ik heb de indruk dat er precies iets als 'inweken' geactiveerd is maar ik heb geen idee hoe dit uit te zetten, moest dat al kunnen.

hij stopt, wacht, draait paar toeren, wacht weer, ... en zo gaat dat wel een 6 tal keer door, eens hij daar voorbij is loopt alles normaal, ik heb nog geen error gekregen.

Als je op start druk terwijl hij wacht, draait hij een toertje, en wacht weer, als je dan opnieuw op start drukt, net hetzelfde, enzovoort..  maar meestal doe ik geen moeite en laat hem gewoon zijn tijd uitdoen

bedankt voor alle tips

Het programma duurt hierdoor wel meer dan een half uur langer.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Ecobubble_, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dit is natuurlijk niet de bedoeling en erg onhandig. Heb je de wasmachine ook al eens opnieuw gekalibreerd? Kijk hier voor meer informatie over het kalibreren van de wasmachine: Samsung Wasmachine: Kalibratie | Samsung Nederland

Wanneer deze melding terug blijft komen zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Kijk hier voor meer informatie: Samsung Reparatie: Smartphone, Tablet, TV | Samsung Nederland

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes