Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Wasdroogcombinatie niet repareerbaar, geen creditering of omruiling

(Onderwerp aangemaakt op: 20-06-2023 09:18 PM)
272 Weergaven
carola9
First Poster
Opties

Hoi, wij zijn ten einde raad en hopen dat hier iemand ons wellicht verder kan helpen. Op 19 oktober 2022 kochten wij in de webshop een wasdroogcombinatie EcoBubbleTM 5000-serie WD70TA049BE. Helaas werkte het product niet naar behoren. Hierop heb ik op 30 maart 2023 een reparatieverzoek ingediend. De monteur van CE Repair heeft geconstateerd dat de wasdroogcombinatie helaas niet te repareren viel. Op 14 april is dit bevestigd en is er een nummer doorgegeven aan samsung voor de creditering dan wel omruiling. Sinds die tijd hebben wij al ontelbare keren gebeld maar worden wij van het kastje naar de muur gestuurd. We doen al sinds 30 maart 2023 onze wasjes bij de wasserette en zitten nog steeds met een kapotte wasmachine in onze woning omdat we niet weten of hij wordt omgeruild of gecrediteerd. Inmiddels hadden we beter deze wasmachine weg kunnen gooien want de kosten voor de wasserette zijn torenhoog opgelopen. Wij hebben het gevoel dat we niet serieus worden genomen door Samsung. Wij hebben geprobeerd een klacht in te dienen maar nergens wordt op gereageerd. Wij wilden er met rechtsbijstand naar kijken alleen samsung geeft aan dat zij geen postadres hebben waar wij een eventuele brief naar toe zouden kunnen sturen. Kortom, eindeloze discussies met 0 resultaat. Zijn er meer mensen met deze ervaring? Heeft iemand tips? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @carola9, goedemorgen.

Mijn collega's van het bezorgcentrum zullen contact met je opnemen om een afspraak met je te maken voor het ophalen van de wasmachine. Zodra deze bij ons terug is en dit ook verwerkt is zal er een terugbetaling worden geactiveerd. Wij hebben verder geen inzicht in de agenda van het bezorgcentrum.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @carola9, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Het is natuurlijk niet fijn wanneer het wat langer duurt dan de bedoeling is. Stuur mij anders een privé berichtje(https://bit.ly/3BoC5B0) met je persoonsgegevens en het reparatienummer, dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee. 

Groeten,

Martijn

0 Likes
carola9
First Poster
Opties
Hi Martijn, ik heb je vrijdag al een privé bericht gestuurd. Zou je daar misschien naar willen kijken? Bedankt! Groet Carola
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @carola9, goedemiddag.

Dankjewel voor je berichtje. Ik heb inmiddels ook je privé berichtje ontvangen en de gegevens erbij gezocht. Om na te gaan wat de status hier nu van is heb ik mijn collega's van zowel de webshop als de omruilafdeling een bericht gestuurd. Hierbij heb ik ook gevraagd om zo snel mogelijk een ophaalopdracht voor de defecte wasmachine in te laten plannen. Zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje.

Groeten,

Martijn

0 Likes
carola9
First Poster
Opties
Hoi Martijn, ze hebben altijd over een creditering gesproken. Als het nu wordt omgeruild dan zou dat morgen of vrijdag moeten. Ik ga geen kapotte wasmachine mee verhuizen vanaf twee hoog. Ze hebben sinds 14 april de tijd gehad om dat ding op te halen en ik zit nog steeds met deze ellende.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @carola9, goedemorgen.

Mijn collega's van het bezorgcentrum zullen contact met je opnemen om een afspraak met je te maken voor het ophalen van de wasmachine. Zodra deze bij ons terug is en dit ook verwerkt is zal er een terugbetaling worden geactiveerd. Wij hebben verder geen inzicht in de agenda van het bezorgcentrum.

Groeten,

Martijn

0 Likes