Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Veloretti Fiets Voucher komt maar niet

(Onderwerp aangemaakt op: 20-04-2023 09:52 PM)
442 Weergaven
Kilic66
First Poster
Opties

Op 22 maart aangemeld voor de fiets voucher omdat we een nieuwe droger en wasmachine gekocht hebben. Op 23 maart gelijk 1 voucher code ontvangen, na een tijdje gebeld of het normaal was dat ik er 1 tje wel heb ontvangen en de andere nog niet ? Volgens de medewerker was de 2de code ook op 27 maart verzonden maar door een storing niet terecht gekomen bij mij. Sinds dien al een paar keer gebeld en krijg telkens te horen dat ze er bezig mee zijn en vind het vreemd dat ze de code ook niet telefonisch niet kunnen geven terwijl het volgens hun wel al verzonden is. De kids verheugen zich nu al een tijd op een nieuwe fiets maar kan niet maken dat ik nu alvast 1 ga bestellen en voor de andere nog lang moet wachten. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Kilic66, goedemorgen. 

Ik heb van mijn collega's een terugkoppeling gehad en het klopt inderdaad dat de 2e voucher nog niet is verzonden. Vanwege het succes van deze promotie zijn wij een stuk sneller door de voorraad van onze vouchers heengegaan en zijn deze voor nu even op, uiteraard hebben wij deze inmiddels wel weer besteld en zodra wij deze ook binnen hebben zal de 2e voucher ook zo snel mogelijk worden verstuurd.

Mijn excuses voor het misverstand en het ongemak!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
17 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Wat vervelend dat het niet helemaal lekker is gegaan, heb je misschien het registratienummer? Dan kan er naar gekeken worden.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Kilic66
First Poster
Opties

Goedemorgen, ja dat heb ik zeker; NLD9719445VZSLS.

0 Likes
Kilic66
First Poster
Opties

Hi Patrick, heb je er naar kunnen kijken ? 

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Dit is de taak van de Community Manager of een Moderator 🙂 Dus nog even geduld.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi, @Kilic66, goedemiddag.

Dankjewel voor je berichtje. Als ik je gegevens erbij pak zie ik inderdaad staan dat de vouchercode voor de andere registratie wel is verstuurd. Ook zie ik staan dat mijn collega hier een reminder over heeft verstuurd naar onze collega's op de promotie afdeling.

Zodra we hier een terugkoppeling op hebben sturen we je ook een berichtje.

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Kilic66, goedemorgen. 

Ik heb van mijn collega's een terugkoppeling gehad en het klopt inderdaad dat de 2e voucher nog niet is verzonden. Vanwege het succes van deze promotie zijn wij een stuk sneller door de voorraad van onze vouchers heengegaan en zijn deze voor nu even op, uiteraard hebben wij deze inmiddels wel weer besteld en zodra wij deze ook binnen hebben zal de 2e voucher ook zo snel mogelijk worden verstuurd.

Mijn excuses voor het misverstand en het ongemak!

Groeten,

Martijn

0 Likes
Kilic66
First Poster
Opties

Bedankt voor je terugkoppeling Martijn. Heb je enig idee hoelang het kan duren ?  

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Daar heb ik helaas geen zicht op, wel heb ik begrepen dat het niet al te lang maar zal duren 😇

Groeten,

Martijn

0 Likes
grada
First Poster
Opties

Hier idem dito, de fiets is nog niet binnen... 

0 Likes