op 27-08-2021 07:13 PM - laatst bewerkt op 04-09-2021 05:14 PM door MartijnK
Vandaag is onze nieuwe wasmachine WW80T734AWH geleverd. We willen de wasdroger erop zetten en hebben daarvoor de stapelkit SKK-UDW aangeschaft. We kunnen alleen niet volgen hoe we de beugels op de achterzijde aan de wasmachine moeten bevestigen. Op de tekening staat dat we 2 bijgeleverde schroeven moeten gebruiken maar er zijn geen schroefgaten. Als we de schroef aan de bovenkant eruit halen dan is de schroef met beugel te kort en voor de bijgeleverde schroeven is het gat te groot. Wat missen we hier of is het normaal dat er andere schroeven gekocht moeten worden?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 30-08-2021 03:46 PM
Hi @Izzza, goedemiddag.
Allereerst gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst! Is het jullie inmiddels gelukt om de stapelkit te monteren?
Groeten,
Martijn
op 04-09-2021 02:36 PM
Hoi MartijnK ,
Dank je wel ! Het is uiteindelijk gelukt met een andere schroef, maar daarna bleek dat onze wasdroger van 6.5 jaar oud niet geschikt was voor de stapelkit. Alle 4 de poten zitten in de hoeken ipv de poot rechts achter een stukje naar voren. Was handig geweest als dat ergens vermeld had gestaan 🙄. (De montage instructies zijn iig lastiger en onduidelijker dan van menig Ikea kast en daarbij kloppen ze dus niet 😕).
Groetjes Izzza
op 07-09-2021 02:53 PM
Hi @Izzza, goedemiddag.
Wat fijn om te lezen dat het jullie is gelukt!
Uiteraard ga ik dit intern aankaarten zodat om dit wat duidelijker en handzamer te maken en hopelijk zal de beschrijving hiervan dan worden aangepast.
Heb je in de toekomst onze hulp nodig, stuur ons dan gerust een berichtje!
Groeten,
Martijn
op 26-10-2022 09:47 AM
Hoi,
ik overweeg ook om deze stacking kit te gebruiken op mijn nieuwe wasmachine: WW90T986ASE. Waar ik naar op zoek ben is de exact afstand is dat de pootjes van de droogkast uit elkaar moeten staan om mooi in deze kit te passen. Dat vind ik nergens in de handleiding die online staat en is belangrijk want ik heb al een niet-samsung droogkast. Deze stond vroeger ook in een stacking kit van ander merk op mijn oude machine. maar de afmetingen moeten dus kloppen. Kan iemand me helpen om dat eens uit te meten?
26-10-2022 10:18 AM - bewerkt 26-10-2022 10:18 AM
op 26-10-2022 12:05 PM
Hey bedankt voor die feedback
De pootjes zitten zeker en vast al wat naar binnen, zo werkte het ook op de vorige stacking kit. De vraag die ik heb is hoeveel ze exact uit elkaar moeten staan om binnen de voorziene plaats in de nieuwe stacking kit te 'landen' en er dus tussen te passen - er zijn geen maattekeningen waar ik dat op kan vaststellen, ik weet niet hoeveel marge er is (mm's of cm's?) dus zou het handig zijn mocht iemand van Samsung dat eens uitzoeken (en liefst publiceren). Alternatief is natuurlijk dat ik gewoon de kit zelf aankoop en zelf meet
op 26-10-2022 12:06 PM
als ik begrijp heb jij de stacking kit uiteindelijk niet gebruikt? heb je die nog liggen?
op 27-10-2022 09:54 AM
Het gaat maar om 1 pootje die een stukje naar voren staat (op de plaatjes rechtsachter) en de andere 3 staan in de hoeken (zie de foto's). Onze wasdroger had alle 4 de poten in de hoeken staan. We hebben uiteindelijk de wasdroger verkocht en een nieuwe (een stuk zuinigere) welpassende droger gekocht 😲. De kit hebben we dus in gebruik. Op de vorige wasdroger pasten de bevestigingsbeugels ook niet.
op 28-10-2022 05:56 PM
Bedankt voor die info dat het de pootjes achteraan zijn!
Zou je me nog kunnen helpen de maat nemen volgens de 2 lijnen die ik op jouw prent heb aangeduid? Dus de afstand van het centrum van ieder gat/poot 1x van voor naar achter en 1x van links naar rechts. Dan kan ik die maten ook eens nameten bij huidige droogkast om te zien of ze er in past.
Bedankt!