Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung WW90T534AAW Autodose werkt niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 15-12-2024 10:07 AM)
392 Weergaven
Rudy Goldwing
Student
Opties

Hallo,

Onze wasmachine, net buiten de garantie (26maand oud), voegt geen wasverzachter meer toe aan de was. Het reservoir blijft vol. Schijnbaar een veel voorkomend probleem als ik hier even rondkijk. Als ik het autodose instelling op handmatig stel, hoe moet ik dan manueel de wasverzachter toevoegen. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rudy Goldwing
Student
Opties

Onder het motto wie niet waagt blijft m....., deze ochtend een schroevendraaier ter hand genomen en eens een studie gemaakt over hoe het autodose systeem werkt. 

Een 12V motortje drijft een tandwiel aan dat via een krukasje een zuigertje door een cilindertje op en neer laat gaan. Op het zuigertje dat de dosering doet van de wasverzachter was een rubberen cilinderkop losgekomen en deze zat dwars in de cilinder. 

Rubbertje terug op het zuigertje geklikt en alles terug gemonteerd.

Alles werkt terug zoals het het hoort.

En het belangrijkste, het heeft me niks gekost. Alleen een uurtje werk. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Kees59
Hotshot
Opties
Handleiding al nagekeken? Je kan de zoekfunctie gebruiken op dit forum of het vaker voorkomt en of er een oplossing is.
0 Likes
Oplossing
Rudy Goldwing
Student
Opties

Onder het motto wie niet waagt blijft m....., deze ochtend een schroevendraaier ter hand genomen en eens een studie gemaakt over hoe het autodose systeem werkt. 

Een 12V motortje drijft een tandwiel aan dat via een krukasje een zuigertje door een cilindertje op en neer laat gaan. Op het zuigertje dat de dosering doet van de wasverzachter was een rubberen cilinderkop losgekomen en deze zat dwars in de cilinder. 

Rubbertje terug op het zuigertje geklikt en alles terug gemonteerd.

Alles werkt terug zoals het het hoort.

En het belangrijkste, het heeft me niks gekost. Alleen een uurtje werk.