Ik heb berichten op de whatsapp van Samsung achter gelaten, maar krijg geen reacties meer.
Ik heb dit probleem denk ik al zeker een jaar, maar twijfelde of ik contact op moest nemen. Ik had op internet en samsungs members meerdere meldingen gezien over hetzelfde probleem, maar het leek niet altijd vriendelijk (en kosteloos) verholpen te worden.
Ik heb de wasmachine (WW90T684ALE/S2 uit dec. 2021 van de BCC) altijd normaal gebruikt, ik maak de wasmachine ook tijdig en naar behoren schoon.
Ik heb meerdere Samsung apparaten en dit is dus wel een teleurstelling. Zo'n defect zou niet na zo'n korte duur moeten kunnen zijn of ontstaan.
Het lijkt er dus op dat het wasmiddelbakje lek is. Of het pipet (heet het zo?) is lek. Het is een wasmiddelbakje met autodose (Deze gebruik ik alleen voor de wasverzachter).
Ik kan niet waarnemen hoe of wanneer het leeg loopt. De wasverzachter bak is in ieder geval na het wassen, op een klein laag je na, elke keer leeg.
Ik heb meerdere stappen geprobeerd wat ik bij andere berichten heb gelezen, Helaas probleem of defect blijft.
Zoals aangegeven meerdere mensen hebben hier last van of last van gehad. Het lijkt een ondeugdelijk onderdeel of product te zijn. Helaas.
Hoe kan het het defect gaan? Kan het opgelost worden? Mogelijk door toezenden nieuwe wasmiddellade?
Alvast bedankt voor de reactie en medewerking.