op 23-01-2025 06:31 PM
Ik heb een Samsung wasmachine met autodose maar dat heb ik uitstaan. Ik gebruik tegenwoordig nl wasstrips die ik in de trommel doe ipv wasmiddel. Hoe kan ik nu alsnog wel wasparfum gebruiken? Dat doe ik nu in de trommel erbij maar de geur gaat te niet door het vele spoelen. Hoe kan ik dit het beste doen bij een samsung wasmachine? Per keer aanlengen met water en in het vakje voor de wasverzachter doen en hoe moet ik het dan instellen bij de instellingen qua concentratie? (het bakje voor wasmiddel gebruik ik dus niet!)
Hopelijk kan iemand mij een duidelijke uitleg geven. Dank alvast!
op 23-01-2025 09:15 PM
op 23-01-2025 09:20 PM
op 27-01-2025 02:35 PM - laatst bewerkt een maand geleden
Hallo @Nynie,
Dat is een erg goede vraag! Ik help je graag verder! Zie de onderstaande link voor de Post met dezelfde onderwerp. Dick heeft hier een antwoord opgegeven. Je kan ons gerust op de hoogte houden of het ook voor jou werkt.
Met groet,
Ajay
op 27-01-2025 03:20 PM
Dank! Ik ben een leek op autodose-gebied, omdat ik wasstrips gebruik én geen wasverzachter. Kan ik autodose aanzetten voor alleen de wasverzachter? Of kan ik het oplossen door in wasmiddelbakje ook water te doen, en in wasverzachter bakje parfum dan aanlengen met water? (doe ik dat dan per keer, zodat ik ook kan variëren met de wasparfums?) Pfff om eerlijk te zijn baal ik dat ik een samsung wasmachine heb aangeschaft. Bij mijn vorige wasmachine ging het zo makkelijk en rook m'n was heerlijk naar de wasparfum. Hier had ik niet over nagedacht bij de aanschaf...
een maand geleden - laatst bewerkt een maand geleden