Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung ww70j5525fw errorcode LC1

(Onderwerp aangemaakt op: 03-10-2022 11:27 PM)
268 Weergaven
Lisajav1503
Student
Opties

Samsung wasmachine Eco Bubble aangekocht bij BCC, iets meer dan 2 jaar geleden. Geeft errorcode: LC1 (lekkage) aan. Er zat een scheurtje in de machet dus heb ik via BCC een reparateur laten komen. De monteur heeft machet vervangen en wasmachine getest, ik heb hiervoor €124 betaald, en 2 weken op de monteur moeten wachten (wegens een storing bij samsung) Toen ik zelf weer ging wassen stond alles wederom onder water en gaf machine weer error: Lc1 aan. Ik heb dat direct bij Samsung gemeld en bleek een bekend probleem te zijn. Medewerker meldde dat we 48 uur geduld moeten hebben en dat dan een Samsung monteur zou langskomen. Via servicecenter erachter moeten komen dat de eerst volgende mogelijkheid pas over 9 dagen is. Ondertussen al 2,5 week niet kunnen wassen. Nu nog 9 dagen wachten op een monteur en dan nog niet zeker weten of probleem wel kan worden opgelost. Ik ben het niet eens met deze lange wachttijd en manier van repareren, noch de kosten Wat kan ik doen??

Medewerker van samsung geeft aan dat ik geen klacht kan indienen en bij servicecenter dien te zijn.

0 Likes
3 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Heb je ook een reparatienummer?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Lisajav1503
Student
Opties

SORD22101972

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Lisajav1503, goedemiddag.

Goed dat je ons een berichtje stuurt. Het is natuurlijk niet fijn wanneer je wasmachine kort na nog niet helemaal goed werkt. Standaard heb je 3 maanden garantie op uitgevoerde reparaties. Ik zal het servicecentrum vragen of er mogelijkheden zijn om de afspraak eerder in te laten plannen. Ik kan je hier echter geen belofte in doen, dit is afhankelijk van de agenda van het servicecentrum.

Onze excuses voor het ongemak!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes