Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Ecobubble vocht display

(Onderwerp aangemaakt op: 22-04-2022 11:38 AM)
1544 Weergaven
Tr1bal
Apprentice
Opties

Hallo, onze wasmachine heeft ineens condens achter het display zitten en de pieptjes/tonen van de knoppen gaan ook steeds af. Ik heb hem net stopgezet en snelprogamma van 15 minuten gedaan en dat heeft hij wel gewoon afgemaakt.

het filter onder heb ik schoongemaakt en daar zat wel wat troep in, maar niets groots.

de storing begon in het Trommelreinigingsprogamma met een vaatwasblokje erin.

samsung eco bubble WF70F5EBP4W

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Tr1bal, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Dit is natuurlijk erg onhandig. Hoe gaat het nu met de wasmachine? Om na te gaan hoe dit kan en om dit te verhelpen zal er een serviceverzoek voor kunnen worden aangevraagd. Wil je hier meer over weten, kijk dan hier:  Samsung Reparatie: Smartphone, Tablet, TV | Samsung Nederland

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
10 Antwoorden
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Tr1bal, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Dit is natuurlijk erg onhandig. Hoe gaat het nu met de wasmachine? Om na te gaan hoe dit kan en om dit te verhelpen zal er een serviceverzoek voor kunnen worden aangevraagd. Wil je hier meer over weten, kijk dan hier:  Samsung Reparatie: Smartphone, Tablet, TV | Samsung Nederland

Groeten,

Martijn

0 Likes
Tjoekiem
First Poster
Opties

Hallo ik heb exact hetzelfde probleem.

Ook zit er onder de ronde knop condens.

Tevens ook tijdens trommelreiniging ontdekt. 

Hoe heeft u dit kunnen oplossen? Ik vrees dat de machine op deze manier snel zal roesten en dus kapot gaan. 

Mvg

image.jpg

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Tjoekiem, goedemiddag. 

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dit is niet iets wat je zelf eenvoudig kan oplossen en zal via een monteur verholpen kunnen worden. Via onze website kan je een serviceverzoek aanvragen voor jouw wasmachine, kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ

Groeten,

Martijn

0 Likes
Azzedine1
First Poster
Opties

Hallo allen,

ik heb het zelfde probleem met mijn droger. Kinderslot is gaan reageren op het vocht onder de touchscreen en nou reageren de knoppen niet meer.

Type droger: dv80m5210qw

Nou kan ik niet herleiden hoe dit vocht achter mijn touchscreen heeft kunnen komen. Vaak is dit afgesloten, zodat er geen lucht binnen in kan treden onder mijn touchscreen en zou dit waterdicht moeten zijn.

Wat kunnen de oorzaken hiervan zijn en hoe kan dit opgelost worden?

ps spanningsloos maken helpt niet 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Azzedine1, goedemiddag.

Dit is voor ons zo op afstand niet te beoordelen en hiervoor zal dan een serviceverzoek aangevraagd kunnen worden. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ

Groeten,

Martijn

0 Likes
Eva r
First Poster
Opties

Ik zit met hetzelfde probleem. Zou u mij kunnen laten weten wat geholpen heeft? Met vriendelijke groeten

0 Likes
Tr1bal
Apprentice
Opties

Hoi Eva,

Het bleek telkens te gebeuren bij trommelreiniging en een vaatwasblokje erbij. Zonder geen condens. Vaak met teveel wasmiddel kan. Ondertussen hebben we een nieuwe

Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Eva rosseau,

Bedankt voor jouw bericht. Ben je eruit gekomen met de reactie van Tr1bal?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
KarenEvaVera
First Poster
Opties
Ik heb en water aan onder kant en condens achter de knopjes van me samsung droger.

Rooster is pluis vrij ook de filter20241223_162209_1000136193_1734967332.jpg
0 Likes