op 29-11-2022 04:16 PM - laatst bewerkt op 30-11-2022 01:37 PM door MartijnK
Vorig jaar wasmachine Samsung WW90T554ATT/S2 aangekocht. Na enkele maanden kreeg ik problemen met de trommel. Technieker kwam (onmiddellijk..) langs. Toestel kon niet hersteld worden. Maar een week later al (!) kreeg ik een nieuw toestel.
Enkele maanden later terug problemen met de trommel van het nieuwe toestel. Toestel is nog steeds in garantie.
Technieker kwam (na enkele weken..) langs en stak een nieuwe trommel, waarbij hij 'niet met zekerheid kon garanderen of hiermee het probleem zou opgelost zijn...' (?) En inderdaad, de trommel doet het weer niet naar behoren. Zit niet goed op de as? Toestel/trommel schokt énorm en maakt zéér veel lawaai! Toestel is (weer) niet bruikbaar.
Terug contact opgenomen met de Samsung-diensten. Er werd een filmpje gevraagd van het probleem. Dit werd, zoals gevraagd, (dezelfde dag nog) via Whatsapp doorgestuurd naar Samsung. Enkele weken later kreeg ik per email de melding dat het toestel niet hersteld kan worden ivm 'het niet beschikbaar zijn van de onderdelen en/of om economische reden'. Er zou bekeken worden voor een passende oplossing...
Ondertussen zit ik terug een maand met een defect toestel, is er mij nog geen oplossing aangeboden en krijg ik de laatste 2 weken ook geen gehoor op mijn mails omtrent de stavaza.
Wat is er aan de hand met de Samsung-service? Waarom duurt dit zolang? Wordt er na weken nog steeds niet gereageerd op emails? En hoe komt het dat eenzelfde type wasmachine 2x hetzelfde probleem vormt, ondanks 'reparatie'?
Graag had ik uw gepaste oplossing vernomen, met hoogdringendheid. Helaas zie ik me anders genoodzaakt verdere stappen te ondernemen en schakel ik Test Aankoop in. Het kan niet de bedoeling zijn dat mijn wassalon-kosten oplopen, terwijl ik veel betaald heb voor jullie toestel, wat nog in garantie is!
Hopend hiermee uw reactie te vernemen.
op 30-11-2022 01:37 PM
Hi @wendyvlyminckx, goedemiddag.
Het is natuurlijk niet fijn wanneer het wat langer duurt dan de bedoeling is. Wat is het reparatie- of referentienummer? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee. Ik zal mijn collega's dan ook bericht sturen om dit zo snel mogelijk op te pakken.
Groeten,
Martijn
op 07-12-2022 09:33 AM
Ordernummer bij CE repair is 2432009.
Er is ook via Whatsapp naar Samsung en CE Repair een fimpje doorgestuurd van het defect: trommel schokt/zit los in het toestel. Ondergrond is stabiel.
Zowel Samsungdiensten als CE Repair sturen me ondertussen van het kastje naar de muur en schuiven het probleem/de mogelijke oplossing naar elkaar door.
In de mail van CE repair staat dat Samsung met de gepaste oplossing zou komen. Ondertussen ben ik nog steeds wachtende.
op 07-12-2022 11:56 AM
Hi @wendyvlyminckx, goedemorgen.
Dankjewel voor je berichtje. Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat je deze week telefonisch contact hebt gehad met mijn collega. Zij zijn hier al druk mee bezig en zodra hier meer informatie over is zal mijn collega dit ook met je delen. Wil je meer weten over de status van jouw case dan kan je mijn collega's per e-mail benaderen.
Groeten,
Martijn
op 24-01-2023 04:21 PM
EN, hebben ze al gereageerd?
Wij hebben dezelfde ervaring, inmiddels 4 machines in 5 jaar versleten en ook wij wachten alweer sinds half december op een oplossing.
Uit onze ervaring heeft het niet zozeer met de medewerkers te maken, maar het bedrijfs beleid. Een medewerker die voor je aan de slag gaat blijkt al snel ziek te zijn (inmiddels 2x meegemaakt).
Ik hoop dat het voor jullie netjes is opgelost.