Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Nieuwe droger maakt bonkend geluid

(Onderwerp aangemaakt op: 21-08-2024 11:11 AM)
731 Weergaven
Luddie
Journeyman
Opties

Goedemorgen,

gisteren onze BESPOKE SuperSpeed Droger 7000-serie DV90BB7445GE ontvangen en geinstalleerd. Meteen geprobeerd. De droger maakt een enorm bonkend geluid waarbij ik zowel links als rechts de zijkant naar buiten zie komen. Dit lijkt mij niet helemaal normaal. 

Het probleem doet zich voor bij zowel volle belading als helemaal leeg. 

De droger staat waterpas dus dat kan het probleem niet zijn. 

Alvast dank voor uw reactie.

Mvg,

Aljen

0 Likes
Spring naar oplossing
18 Antwoorden
Luddie
Journeyman
Opties
Nee. Geen ticket ontvangen. Communicatie verloopt via WhatsApp. Heb een aantal keer via mail geprobeerd, maar krijg continu een foutmelding terug.
0 Likes
Luddie
Journeyman
Opties

Ik heb inmiddels een bericht ontvangen van Samsung. Ik krijg een bedrag teruggestort, maar hiervoor kan ik niet dezelfde droger aanschaffen. Ik heb gevraagd om een inruil van de defecte droger voor een nieuwe. Ik ga ervan uit dat er een fout gemaakt is bij Samsung en dat ik of een vervangende droger krijg of een bedrag waarvoor ik dezelfde droger kan aanschaffen. Samsung levert een defect product. Het kan toch niet zijn dat ik  daardoor extra kosten moet maken?

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update Members_8ljC3BB,

Voor onze E-shop afdeling kan een interne ticket worden aangemaakt zodat ze kunnen kijken wat ze voor jou kunnen betekenen. Heb je het ordernummer voor mij? Ik maak de ticket dan voor je aan.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Luddie
Journeyman
Opties

bij deze het ordernummer: NL240708-34272218

Mvg,

Aljen

0 Likes
Luddie
Journeyman
Opties

Goedemiddag,

via whatsapp kreeg ik maandag ochtend een bericht dat deze droger weer op voorraad is en dat ik een voucher krijg om een nieuwe aan te schaffen. Vooralsnog zie ik nergens een voucher. Kun je zien wat de status hiervan is (zou jammer zijn als de voorraad drogers alweer verkocht is voordat ik mijn voucher heb kunnen gebruiken). Dank alvast, Aljen

0 Likes
Oplossing
Luddie
Journeyman
Opties

Goedemiddag,

ik heb inmiddels de voucher ontvangen. Dank voor jullie hulp.

Fijn weekend, Aljen

Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen Luddie,

Ik wens je veel plezier met jouw nieuwe droger!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Atilla03
First Poster
Opties

Geachte Samsung,

Vorig jaar heeft een monteur enkele onderdelen van onze droger vervangen nadat er een bonkend geluid werd geconstateerd. Dit leek het probleem toen grotendeels te verhelpen, maar helaas is het geluid na verloop van tijd geleidelijk teruggekomen. Inmiddels is het bonkende geluid weer even aanwezig als voorheen.

Zou ik opnieuw gebruik kunnen maken van jullie service om dit te laten nakijken? Het betreft een Samsung droger uit de 8000-serie, model DV90T8240SE.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,
Atilla

0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Atilla03, goed dat je een bericht stuurt. Is de droger netjes onderhouden? Bekijk eventueel Samsung droger onderhouden: tips en advies | Samsung Nederland voor de nodige tips. Tegenwoordig kun je de wasmachine trouwens gemakkelijk zelf aanmelden via de website, mocht het nodig zijn: Reparaties | Samsung NL | Samsung Nederland Houd je ons op de hoogte? Veel succes in ieder geval! 

Groeten, 

Joey

0 Likes