Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Nieuwe droger maakt bonkend geluid

(Onderwerp aangemaakt op: 04-09-2024 05:15 PM)
378 Weergaven
Luddie
Journeyman
Opties

Goedemorgen,

gisteren onze BESPOKE SuperSpeed Droger 7000-serie DV90BB7445GE ontvangen en geinstalleerd. Meteen geprobeerd. De droger maakt een enorm bonkend geluid waarbij ik zowel links als rechts de zijkant naar buiten zie komen. Dit lijkt mij niet helemaal normaal. 

Het probleem doet zich voor bij zowel volle belading als helemaal leeg. 

De droger staat waterpas dus dat kan het probleem niet zijn. 

Alvast dank voor uw reactie.

Mvg,

Aljen

0 Likes
18 Antwoorden
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Luddie, welkom op de Community en bedankt voor jouw bericht.

Dit lijkt inderdaad niet helemaal de bedoeling te zijn. In dit geval kan je een reparatie inplannen om te kijken wat hier de oorzaak van is: https://bit.ly/3J4HpwQ. 

Groetjes,

Daphne

0 Likes
Luddie
Journeyman
Opties

Hallo Daphne,

Om een afspraak in te plannen moet ik een serienummer hebben. Deze is niet te vinden op de aangegeven plek. Enig idee waar ik het serienummer kan vinden?

Mvg

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Members_8ljC3BB,

Het hoort op een label aan de binnenkant van de wasmachinedeur te staan. Het staat ook op de achterkant van de wasmachine. Zie ook de onderstaande link. Aangezien je het net hebt aangeschaft en dit ook zo is als vol beladen als halfvol beladen kan je beter het melden aan jouw winkel om te kijken wat mogelijk is binnen hun voorwaarden.

https://bit.ly/43QMXVn

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Luddie
Journeyman
Opties

Ik heb de droger op de samsung website gekocht. Heb inmiddels al contact met de klanten service, maar tot op heden nog geen oplossing gezien. 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Members_8ljC3BB,

Had je al de binnenkant van de wasmachine gecontroleerd en ook de achterkant?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Luddie
Journeyman
Opties

Serie nummer heb ik gevonden. Heb alleen nog steeds geen oplossing vanuit Samsung gekregen. Wacht hier inmiddels al bijna 2 weken op

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update Members_8ljC3BB,

Het is dus gelukt om een reparatieverzoek in te plannen? Zo ja, heb je het reparatienummer voor mij en e.v. een ticketnummer?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Luddie
Journeyman
Opties

De defecte droger is afgelopen maandag retour gegaan. Ik heb gevraagd om een inruil. Volgens customer service zou ik een price matching voucher krijgen. Tot op heden weet ik nog niet wat dit inhoud (heb hier meerdere keren om gevraagd). Ik hoop dat ik snel een nieuwe droger kan ontvangen (zeker nu het weer slechter begint te worden)/.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update Members_8ljC3BB,

Laat weten wanneer je na een tijd nog niks erover hebt ontvangen. Ze gaan dan jouw voorzien van een voucher zodat je dezelfde prijs betaald als eerst. Heb je toevallig een ticket-nummer ontvangen? 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes