Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Menu wasmachine werkt na 30 seconde niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 16-12-2021 09:15 PM)
1254 Weergaven
Malles
First Poster
Opties

Ik heb een #WW90t986AHS gekocht. Deze is geleverd. Wanneer ik hem aan zet kan ik een seconde of 30 door de verschillende wasprogramma’s scrollen. Vervolgens begint de machine zonder dat ik iets aangeef met leegpompen van de machine terwijl de machine leeg is. Hierna kan ik niet meer door de verschillende wasprogramma’s scrollen en het geselecteerde programma kan ik ook niet starten. Wanneer ik de machine uit en aan zet kan ik weer 30 seconde door het menu scrollen en daarna gebeurd weer het zelfde. 

iemand anders hier ook ervaring mee? En is er een oplossing voor?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Malles, goedemorgen.

Lukt het wel om via het menu de wasmachine te resetten? Wanneer dit ook niet lukt zal een reparatieverzoek de volgende stap worden. 

Waar heb je de wasmachine gekocht? Wellicht dat een omruiling ook nog tot de mogelijkheden behoort.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Probeer even de stroomstekker er  15min vanaf te halen. Mocht dat niet werken kun je een monteur inschakelen. Is een model van 2020 dacht ik dus je hebt nog wel garantie erop, of is die splinternieuw?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Malles, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Heeft het advies van @Rohit nog geholpen?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Malles
First Poster
Opties

Beste MartijnK

Helaas heeft dat niet geholpen. 

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Malles, goedemorgen.

Lukt het wel om via het menu de wasmachine te resetten? Wanneer dit ook niet lukt zal een reparatieverzoek de volgende stap worden. 

Waar heb je de wasmachine gekocht? Wellicht dat een omruiling ook nog tot de mogelijkheden behoort.

Groeten,

Martijn

0 Likes