Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

lekkage in/door deur ww10m86inoa

(Onderwerp aangemaakt op: 19-10-2018 02:47 PM)
7619 Weergaven
marjon
Apprentice
Opties

Ik heb sinds 4 weken een ww10m86inoa wasmachine die af en toe door de deur lekt (er hangt een druppel onder de deur  en je kunt zien dat er water onderin de deur zit).

Voor dit probleem en andere lekkage is de hele machine al omgeruild maar de lekkage door de deur  heeft de nieuwe machine ook.

Het lekken is heel makkelijk aan te tonen als je "eco trommelreiniging" draait dan lekt de deur heel erg omdat er direkt water tegen de deur wordt gespoten.

Aangezien twee machines hetzelfde probleem hebben denk ik dat ik niet de enige ben waar dit gebeurt.

Hierbij een verzoek aan andere eigenaren/gebruikers om informatie.

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @djkl, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat is het modelnummer van je wasmachine? Is het manchet verder helemaal in takt? Om te voorkomen dat de wasmachine blijft lekken zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Stuur mij een privé berichtje (https://bit.ly/3BoC5B0) met je persoonsgegevens, het model- en serienummer samen met de aankoopdatum. Het servicecentrum neemt vervolgens contact met je op voor het maken van een afspraak 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Kaitlyn3,

Het is goed dat je hierover contact met ons opneemt. We hopen dat je verder geen waterschade ondervindt. Zie de onderstaande link voor adviezen. Wanneer je na het opvolgen het toch nog blijft lekken, raden we aan jouw wasmachine na te laten kijken door een monteur. Zie ook hiervoor de link hieronder. Kan je ons op de hoogte houden met of je hiermee eruit komt?

https://bit.ly/3EcIH7P

&

https://bit.ly/3eckAdW

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
19 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hmm dit is wel erg vreemd. Ik zou direct contact opnemen met de verkoper!

Staat hij wel waterpas?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
SB22
First Poster
Opties

Ik heb sinds 6 weken een WW90M760NOM en heb hetzelfde probleem. Af en toe lekt er een beetje water onder de deur vandaan, inderdaad het meest duidelijk bij het trommelreiniging programma. Bij mij geen zichtbaar vocht in de deur.  Samsung gebeld over waterlekkage onder de deur. Voor hen onbekend probleem met als mogelijke oorzaak defect in rubber afsluitring. Samsung heeft aangeboden een monteur langs te sturen maar ik vind dit wel erg snel voor een wasmachine van 6 weken oud. Heb deze machine 100 dagen op proef dus denk dat hij retour gaat.  Jammer want ik was inmiddels gewend aan het apparaat. 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Wat ook jammer is dat je Samsung niet de kans geeft om het te repareren zodat je weer kunt genieten van je wasmachine..
0 Likes
marjon
Apprentice
Opties

Hallo Rohit,

Gaarne verneem ik waar jij jouw opmerking op baseert.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Marjon, niet gebaseerd op jou reactie maar op die van SB22.
Staat jou wasmachine waterpas? En heb je al contact opgenomen met de verkoper?
0 Likes
Ann101
Student
Opties

Ik heb dus identieke probleem , toestel is vervangen en ook het nieuwe toestel heb ik plas  water voor machine na het wassen . 

Water komt overduidelijk via de deur 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hoi!

Een lekkage bij de deur kan door verschillende oorzaken komen.

• Zo is het belangrijk dat de wasmachine goed geïnstalleerd staat.
  • Verder is het belangrijk om op de belading te letten, hoeveel er in de wasmachine kan verschilt per programma. Te veel was kan betekenen dat de wasmachine niet genoeg ruimte heeft in de trommel om zijn werk goed te doen. 
  • Verder kan de deur of het manchet beschadigd zijn waardoor er water lekt.

Ik help je hier graag verder mee als je nog vragen hebt! Wat is je klantnummer bij ons? Dan kijk ik even wat er is besproken. 

rsz-846676
0 Likes
Ann101
Student
Opties

Mijn toestel is geplaatst door de leverancier en dan ga ik daar van uit dat het inorde moet zijn . Ook is er een technieker van Samsung geweest bij vorige toestel omvoorpaneelen deur te vervangen waarna de lekkage zelfs veel groter was , daarom nieuw toestel gekregen 

0 Likes
Ann101
Student
Opties
Belading van machine mag zeker het probleem niet zijn , ik belaad hetzelfde dat bij oude toestel ( ander merk 8 kg ) en toen nooit probleem gehad
0 Likes