Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Was ruikt niet fris genoeg na maximale dosering wasverzachter

(Onderwerp aangemaakt op: 30-08-2020 09:41 PM)
2236 Weergaven
Jay84
Apprentice
Opties

Ik heb de WW10M86INOA wasmachine, welke het vlaggenschip onder de wasmachines is bij Samsung.

Hij wast schoon en doet prima zijn werk, dus hier geen problemen mee. Echter, ik krijg de was niet zo heerlijk frisruiken als bij mijn vorige wasmachine. Bij mijn huidige Samsung wasmachine heb ik de automatische doseerfunctie voor de wasverzachter op maximaal gezet (dus 3 streepjes), maar krijg niet hetzelfde of betere resultaat qua geur als bij mijn vorige wasmachine met handmatige dosering. 

Kunnen jullie mij uitleggen wat ik anders kan doen? 

Alvast dank!

0 Likes

3 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
ImaneL
Helping Hand
Opties

Ik adviseer je wel op dat even te doen! Houd ons vooral op de hoogte! 

---------
Signature-S21-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Jay84
Apprentice
Opties

wasmiddel en wasverzachter bakje werd vervangen. Alles doet het weer

Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @dinatan,

Gefeliciteerd met de aankoop van jouw nieuwe wasmachine. Het is natuurlijk belangrijk dat jouw kleuren ook fris ruiken na het wassen. Zie de onderstaande link voor een genoemde oplossing van een Post met dezelfde situatie. Lost het de issue ook voor jou op?

https://bit.ly/4hbCfAF

Met groet,

Ajay

Community Manager

0 Likes
18 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Probeer hem even zonder iets erin te wassen met de trommelreiniging. Of zet handmatig temperatuur op zijn hoogst. Heb je wel het idee dat er wel iets van de wasverzachter bij komt? Of gewoon helemaal niet? En was je alleen met wasverzachter of ook met wasmiddel? Die heeft namelijk ook een aangename geur meestal toch?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Jay84
Apprentice
Opties

Hi Rohit, dank voor je antwoord! 

Deze wasmachine is nog redelijk nieuw (1 jaar) en heb ondertussen 4 keer de eco-trommelreiniging gebruikt. Ik gebruik altijd wasmiddel icm wasverzachter, maar nooit komt het als frisse was uit de trommel (tot mijn grote teleurstelling). De wasmachine gebruikt wel degelijk wasverzachter, want ik zie dat het reservoir terugloopt en dan moet bijvullen. 

Ik zit te overwegen om de servicedienst maar te bellen en de wasmachine ter onderzoek aan te bieden, want ik kan me niet voorstellen dat Samsung die voor ogen heeft.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Jay84,

Heb je inmiddels telefonisch contact gehad?

rsz-846676
0 Likes
Jay84
Apprentice
Opties
nog niet gebeld..
0 Likes
Oplossing
ImaneL
Helping Hand
Opties

Ik adviseer je wel op dat even te doen! Houd ons vooral op de hoogte! 

---------
Signature-S21-2
0 Likes
Members_c24OJec
First Poster
Opties

Wij hebben hetzelfde probleem.

Ik ben ook erg beniewd of hier een oplossing voor is.

0 Likes
Oplossing
Jay84
Apprentice
Opties

wasmiddel en wasverzachter bakje werd vervangen. Alles doet het weer

EsmaO
Samsung Benelux
Opties

Hi @Members_c24OJec,

Om je verder te kunnen helpen hebben wij iets meer informatie nodig. Wat is de volledige modelcode van jouw wasmachine en wat heb je zelf al geprobeerd om dit te verhelpen?

Groetjes,

Esma

0 Likes
Linraysyl
First Poster
Opties
Ook wij hebben recent een wasmachine van Samsung aangeschaft nadat onze oude Samsung het na 13 jaar begeven had. Maar heb nu al spijt van de automatische dosering. De was ruikt niet fris en ik heb het idee dat de wasverzachter zijn werk niet (kan) doen. Ook heb ik deze op stand 3 gezet en nog ruik ik niks. We hebben de wasmachine nu circa 1 maand. Hoe kan ik dit oplossen?
0 Likes